“Uitgebreide kaart met lekkere en gezonde opties”
Beoordeling van The Sister Brussels Cafe

The Sister Brussels Cafe
Reserveren met
The Sister Brussels Cafe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 179 van 4.019 Restaurants in Brussel
25 mei 2018 beoordeeld

- Locatie: vlak aan de Brusselse Grote Markt
- Interieur: nogal donker, toffe schilderijen aan de muur, maar op gebied van inrichting is er nog ruimte voor verbetering
- Bediening: vriendelijke man en redelijk snel
- Kaart: salades, Buddah bowls, pasta, focaccia's, koolwraps, soep, salades, tapa's, desserts (incl. wafels), ontbijt met brood of super food bowls (ook voor de vleeseters hier en daar een boulet als optie)
-> zeer veel glutenvrije, lactose-vrije, vegan, raw en sojavrije opties
- Eten: erg lekker
-> tip: de foccacia's zijn aan de kleine kant

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen hier langs op weg naar de Grote Markt. En de kaart verraste ons. Heerlijke broodjes met geitenkaas, mozzarella en andere combinaties. Bij elk broodje zit een klein kopje soep. Ik had het broodje geitenkaas met tapenade. Een aanrader!!!!

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De pompoensoep was heerlijk smeuïg en lekker van smaak. De bediening was ok. De prijzen waren uitstekend om Veggie te zijn. Ook een heel groot aanbod aan bio bieren. Een aanrader.

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg duur voor wat je krijgt, langzame service, eten te koud opgediend. (Lauwe soep, ijskoude mozzarella) en niet bijzonder/lekker.

20 februari 2017 beoordeeld

Het was de tweede keer dat ik hier kwam eten, en het was terug een voltreffer! Ik eet (door een allergie aan koemelk en eigeel) voornamelijk vegan maar ik mag daarbovenop ook geen tarwe eten. Dit is hier helemaal geen probleem. Hier kan ik optimaal genieten zonder mij zorgen te moeten maken. Mijn man en ik kozen een aantal schotels om te delen. We namen de vegan antipasti, bordje tomaat + olijven en de sesam falafels. De groentjes waren lekker gekruid en de porties waren meer dan in orde. Samen met een mandje glutenvrij brood heeft mij dit enorm gesmaakt. En ook een dikke duim voor de lekkere rosé-wijn, toch één van de betere soorten die ik al mocht drinken. De raw carrot cake maakte het volledig af. En bij thuiskomst ben ik niet ziek geweest, wat toch bewijst dat het een zuivere keuken is. De bediening is zeer vriendelijk, informeel en behulpzaam. De uitbater doet mij altijd aan de GVR denken: de grote, vriendelijke reus ;-)

Reizigers die The Sister Brussels Cafe bekeken, bekeken ook

In The Sister Brussels Cafe geweest? Deel je ervaringen!