“Gewoon goed”
Beoordeling van The Sister Brussels Cafe

The Sister Brussels Cafe
Reserveren met
The Sister Brussels Cafe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 170 van 4.099 Restaurants in Brussel
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen hier langs op weg naar de Grote Markt. En de kaart verraste ons. Heerlijke broodjes met geitenkaas, mozzarella en andere combinaties. Bij elk broodje zit een klein kopje soep. Ik had het broodje geitenkaas met tapenade. Een aanrader!!!!

Datum van bezoek: mei 2018

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De pompoensoep was heerlijk smeuïg en lekker van smaak. De bediening was ok. De prijzen waren uitstekend om Veggie te zijn. Ook een heel groot aanbod aan bio bieren. Een aanrader.

Datum van bezoek: april 2018
25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg duur voor wat je krijgt, langzame service, eten te koud opgediend. (Lauwe soep, ijskoude mozzarella) en niet bijzonder/lekker.

Datum van bezoek: februari 2018
20 februari 2017 beoordeeld

Het was de tweede keer dat ik hier kwam eten, en het was terug een voltreffer! Ik eet (door een allergie aan koemelk en eigeel) voornamelijk vegan maar ik mag daarbovenop ook geen tarwe eten. Dit is hier helemaal geen probleem. Hier kan ik optimaal genieten zonder mij zorgen te moeten maken. Mijn man en ik kozen een aantal schotels om te delen. We namen de vegan antipasti, bordje tomaat + olijven en de sesam falafels. De groentjes waren lekker gekruid en de porties waren meer dan in orde. Samen met een mandje glutenvrij brood heeft mij dit enorm gesmaakt. En ook een dikke duim voor de lekkere rosé-wijn, toch één van de betere soorten die ik al mocht drinken. De raw carrot cake maakte het volledig af. En bij thuiskomst ben ik niet ziek geweest, wat toch bewijst dat het een zuivere keuken is. De bediening is zeer vriendelijk, informeel en behulpzaam. De uitbater doet mij altijd aan de GVR denken: de grote, vriendelijke reus ;-)

Datum van bezoek: februari 2017
16 oktober 2016 beoordeeld

We waren moe van het winkelen en hebben hier en korte stop gedaan om wat te drinken, rood wijntje en trippeltje.
gezellig café aardige eigenaar

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die The Sister Brussels Cafe bekeken, bekeken ook

In The Sister Brussels Cafe geweest? Deel je ervaringen!