“Lekker en betaalbaar”
Beoordeling van The Sister Brussels Cafe

The Sister Brussels Cafe
Reserveren met
The Sister Brussels Cafe is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 182 van 4.048 Restaurants in Brussel
24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De pompoensoep was heerlijk smeuïg en lekker van smaak. De bediening was ok. De prijzen waren uitstekend om Veggie te zijn. Ook een heel groot aanbod aan bio bieren. Een aanrader.

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg duur voor wat je krijgt, langzame service, eten te koud opgediend. (Lauwe soep, ijskoude mozzarella) en niet bijzonder/lekker.

20 februari 2017 beoordeeld

Het was de tweede keer dat ik hier kwam eten, en het was terug een voltreffer! Ik eet (door een allergie aan koemelk en eigeel) voornamelijk vegan maar ik mag daarbovenop ook geen tarwe eten. Dit is hier helemaal geen probleem. Hier kan ik optimaal genieten zonder mij zorgen te moeten maken. Mijn man en ik kozen een aantal schotels om te delen. We namen de vegan antipasti, bordje tomaat + olijven en de sesam falafels. De groentjes waren lekker gekruid en de porties waren meer dan in orde. Samen met een mandje glutenvrij brood heeft mij dit enorm gesmaakt. En ook een dikke duim voor de lekkere rosé-wijn, toch één van de betere soorten die ik al mocht drinken. De raw carrot cake maakte het volledig af. En bij thuiskomst ben ik niet ziek geweest, wat toch bewijst dat het een zuivere keuken is. De bediening is zeer vriendelijk, informeel en behulpzaam. De uitbater doet mij altijd aan de GVR denken: de grote, vriendelijke reus ;-)

16 oktober 2016 beoordeeld

We waren moe van het winkelen en hebben hier en korte stop gedaan om wat te drinken, rood wijntje en trippeltje.
gezellig café aardige eigenaar

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje waar je (H)eerlijk kunt lunchen. Echt een aanrader! Je moet wel even wachten want het tentje wordt gerund door 1 heel hardwerkende dame. Sfeervolle plek!

Reizigers die The Sister Brussels Cafe bekeken, bekeken ook

In The Sister Brussels Cafe geweest? Deel je ervaringen!