“Eten in stijl”
Beoordeling van Ristorante Bocconi

Ristorante Bocconi
Reserveren met
Ristorante Bocconi is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 139 van 4.021 Restaurants in Brussel
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
18 juli 2017 beoordeeld

Zeer aangenaam restaurant. Men houdt van de etiquette, zij het ongedwongen en ongekunsteld. Rijke keuze aan de kaart, hoewel het suggestiemenu ook niet te versmaden is. Wijn is prijzig, maar wel goed. Stijlvolle bediening, helaas niet of nauwelijks in het Nederlands... Dat zou in Brussel toch moeten...

18 juli 2017 beoordeeld

Maandag 17 juli 2017, wilde ik gebruik maken van het "UNO DUE TRE" dagmenu.
1 gerecht 16,50
2 gerechten 20,00
3 gerechten 25,00

Dit menu stond duidelijk aangegeven aan de gevel van het restaurant,
Met elke dag een ander menu samenstelling.

Plaats genomen op het terras, waar slechts 1 ander bezoeker zat.
Geen bediening te bekennen, toen maar naar binnen gegaan om personeel te zoeken. Aldaar 3 tafels bezet, geen personeel te bekennen. Uiteindelijk een jonge dame gevonden, ik voreg om het dagmenu maar ze zei dat dat NIET mogelijk was............. het "terras-menu" was aanzienlijk duurder (47,50 p.p.)

Ze was onvriendelijk en niet behulpzaam.

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een eerder beperkte kaart maar met lekkere gerechten. Uitgebreide wijnkaart (prijzig).
Een suggestie 3-gangen gekozen. Vitello tonnato (18€), Saltimbocca alla Romano (28€), Tiramisu (11€). Als menu voor 42€.
Niets op aan te merken; integendeel. Stuk voor stuk lekker klaargemaakt.

Ik ben zelf geen grote eter, maar mijn bord was telkens leeg. Niet zeker of iedereen tevreden zou zijn met de porties.

Eén van de tafelgenoten had risotto schotel gekozen en was licht teleurgesteld: vooral rijst, weinig asperges, and that's it. Geen vlees, geen vis...

Vlotte en vriendelijke bediening. De Franstalige ober probeert zijn best te doen om ons in het Nederlands te woord te staan. Lukte niet altijd, maar hij deed tenminste een poging. Volgende keer beter? Een klassezaak als deze zou hier aandacht aan moeten besteden.

Een heel mooi kader, en ondanks het aan de straat ligt is het op het terras aangenaam vertoeven.
Het heeft onze nieuwsgierigheid geprikkeld om nog andere schotels van de keuken te proberen.

11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Degelijke, klassieke italiaan. Beste paste met kreeft ooit gegeten. Absoluut een aanrader maar geen hoogvlieger

4 juni 2017 beoordeeld

Naar aanleiding van eerste bezoek met positieve ervaring , restaurant uitgekozen voor bezoek vriendin uit londen doch jammer genoeg teleurstelling nu. Voorgerecht vitello tonnato erg droog , amper saus, pasta smakeloos..Verwachtingen misschien te hoog.
Kader wel mooi , bediening viel ook niets op aan te merken , vriendelijk.

Ferrigno C, Food and beverage director van Ristorante Bocconi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2017

Dear Sandra G,
Thank you for taking the time to write this review.
I was surprised to read your comments regarding our food, especially our BoCConi classics, which are our best seller.
We regret that we did not meet your expectations but we hope to have the opportunity to welcome you back at BoCConi.
Kind regards
Ferrigno Carlo
Food and beverage director

Reizigers die Ristorante Bocconi bekeken, bekeken ook

In Ristorante Bocconi geweest? Deel je ervaringen!