“Verscholen in de schaduw van”
Beoordeling van San Daniele

San Daniele
Reserveer een tafel
zo 18/4
20:00
Geclassificeerd als nr. 132 van 3.891 Restaurants in Brussel
Keukens: Frans, Italiaans
28 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Verscholen in de schaduw van de Basiliek, fantastische Keuken met Italiaanse toets. Verse topgerechten.

Datum van bezoek: augustus 2020

28 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb het zeer traditioneel gehouden: Vitello Tonato gevolgd door een Risotto. Heerlijk. Prima service en warm kader. Iets te prijzig. IIetsite prijzigg

Datum van bezoek: februari 2020
17 oktober 2019 beoordeeld

Heerlijk lekker en puur Italiaans. Fantastische wijnen en uitstekende bediening. Alles wat je kan verwachten van 1 van de beste Italiaanse restaurants in België

Datum van bezoek: september 2019
20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst correct, het hapje (amuse) lekker, de vitello tonato zeer goed geslaagd en de zeebaars smakelijk. Het dessert Ok. Goede keuken en bediening. Niet exclusief Italiaans wat lij betreft maar eerder Frans - Italiaans. Ik werd uitgenodigd en ken de prijzen niet. Zal niet goedkoop geweest zijn maar zijn geld waard.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 maart 2019 beoordeeld

Heel lang geleden was ik enkele keren in dit restaurant. De keuken is me bijgebleven als zeer goed , doch het toen uitsluitend Frans/Italiaans gedoe stak me tegen. Vandaag terug geweest en zeer aangenaam verrast. Alles is er opperbest , zeer lekker gegeten hoewel we de daglunch namen , correcte , zelfs voor een ster restaurant , niet dure prijzen en een heel vriendelijke bediening die hoewel duidelijk niet Nederlandstalig , de moeite nam om haar best te doen en ons telkens in onze taal aan te spreken. We kregen twee moesjes als appetizers , zeer fijn en top. Als voorgerecht Vitello Tonnato , echt zelden zo lekker geproefd. En hoofgerecht St Pierre met lichte decoratie van groentjes. Dessert een constructie van chocolademousse met ijs overgoten met een siroop op basis van een versterkte dessertwijn. Het geheel top en een ster waardig.
Als enig minpunt en dit is voor mij ook minder belangrijk , is de infrastructuur niet echt op sterren niveau. Je moet een halve draaitrap op met echt kleine treden om een toilet te vinden en enkele toiletten ipv één zou ook praktisch zijn.
Maar verder niets dan goeds !

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die San Daniele bekeken, bekeken ook

In San Daniele geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.