“Tipico”
Beoordeling van San Daniele

San Daniele
Reserveren met
San Daniele is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 152 van 4.071 Restaurants in Brussel
Keukens: Frans, Italiaans
6 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een klassieker
Een eerlijke Italiaanse keuken met typische gerechten met soms een extra touch
Wijnen: toppers

29 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf het ontvangst t.e.m. het einde hebben we enorm genoten van onze avond. Oog voor detail, passie voor het vak, respect voor de gasten/cliënten: wat een geweldige ervaring. We kozen ervoor om de wijn niet zélf te kiezen en we waren heel tevreden van hun wijnkeuze, paste perfect bij het eten. Wanneer ik naar het toilet ging, lag er alweer een nieuw & proper servet en waren alle kruimeltjes weg. De vitello tonato was van een zeer goede kwaliteit en als ik even kritisch moet/mag zijn: misschien net ietsje te veel saus omdat het even overheersde maar dat valt in het niets bij de hele beleving. Als hoofdgerecht hadden we de gerookte vis genomen en ook hier was het weer recht in de roos. De tussendoortjes waren vrij basic Italiaanse ingrediënten waarmee ze bewijzen dat simpel ook heel lekker is, maar ze geven er een zeer originele twist aan. Hier komen we zeker nog terug!

Stefano S, Propriétaire van San Daniele, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2017

Thank-you for the comment and we will be very happy to see you back to us

27 augustus 2017 beoordeeld

Opnieuw een topprestatie op culinair vlak.
Super vriendelijke bediening; zelfs in het Nederlands.
Uiteraard de pasta met eekhoorntjesbrood en truffel gegeten.
Nadien de gegrilde zeebaars.
Hier moet je echt zijn om de Italiaanse klassiekers met echte verse producten te proeven.
Top keuken zonder meer.

Stefano S, Propriétaire van San Daniele, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2017

Bedankt
San daniele

9 augustus 2017 beoordeeld

Old school restaurant met zowel interieur, obers, food en drinks... op en top...
fantastisch ouwerwets kader met super correcte bediening, top food.

2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een Italiaans. Het is zonder enige twijfel een van de beste 50 Italiaanse restaurants! De absolute top beloond met een Michelin ster en dat merk je dat smaak je in je bord! Heerlijke zwarte zomer truffel.
Pasta's, Canadese Kreeft en Zeebaars! Heerlijkheid ten top!

Reizigers die San Daniele bekeken, bekeken ook

In San Daniele geweest? Deel je ervaringen!