“Etentje met vrienden”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 december 2019 beoordeeld

Dit restaurant is werkelijk een aanrader voor mensen die houden van een gastronomische keuken.
De keuzemogelijkheden in de menukaart zijn verbluffend. Vriendelijke bediening. Toplocatie.

Datum van bezoek: november 2019

6 november 2018 beoordeeld

Correcte prijs voor correct eten.
Voorgerechten gewoon goed
Hoofdschotel idem dito, één steak was wel te doorbakken en dus leerachtig
Wij hebben wel niets hierover gezegd, misschien toch beter gedaan want ze zijn hier heel vriendelijk.
De desserts waren wel overheerlijk, die met "caramel beurre salé" is een omweg waard

Datum van bezoek: november 2018
2 juni 2018 beoordeeld

Voor elke match van de Rode Duivels gaan we onze Menu eten en met aangepast wijntje erbij.Verzorgd eten en vooral heel lekker et"La Patronne est fantastique ".

Koen de Windt

Datum van bezoek: mei 2018
20 september 2017 beoordeeld

Het was de 1e maal dat wij bij restaurant Le Divin Caprice gingen eten en we werden zeer aangenaam verrast ! Het eten was super lekker en de bediening heel vriendelijk.
Wij komen zeker terug !!!

Datum van bezoek: september 2017
3 augustus 2017 beoordeeld

Heel verzorgde menu's aan schappelijke prijzenwijnen inclusief.
Heel vriendelijke bediening.
Wij komen zeker terug!!!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Le Divin Caprice bekeken, bekeken ook

Strombeek-Bever, Vlaams-Brabant

In Le Divin Caprice geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.