Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels.com
Trip.com
ZenHotels.com
eDreams
Travelocity
alle 12 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (140)
Beoordelingen filteren
140 resultaten
Waardering van reizigers
40
35
36
14
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
40
35
36
14
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 140 beoordelingen
Beoordeeld op 17 oktober 2018 via mobiele applicatie

De reguliere prijs bijna verdrievoudigd ivm EU drukte in de stad.

Geen airco. Benauwde kamer.
Douchen in de (krappe) badkuip.
Rookmelder half verwijderd.
Gordijnen hangen half van de runners.
Twee enkele matrassen met een laken erover maakt nog geen 2persoons bed.
Tv grotendeels arabische zenders (komt goed uit gezien de locatie)
Plukken stof op het ventilatierooster

Ontbijt: 9eu voor een paar witte boterhammen en een glaasje jus

Uiterst teleurstellend.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank GrandTour215394
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 juni 2018

De toegang tot het hotel 's avonds is als een soort kluis. Auto langs de weg laten staan is niet verstandig ivm criminaliteit. Er is wel een parking in de buurt. Die bleek uiteindelijk gratis.
Kamer was kaal met kale betonnen wanden en plafond. Je moet er van houden, maar wij vonden het niet erg gezellig. Bed is stevig en prima en ook douche en de rest van het sanitair waren in orde.
Ontbijt vond ik ook wel erg basic en de meerprijs eigenlijk niet waard. Erg krap opgesteld ook.
Gezien de toch nog best stevige prijs krijgt het hotel van mij een gemiddelde beoordeling.

Datum van verblijf: juni 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 540erikj
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hosnia I, Directeur général van BELVUE Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2018

Beste Erik, We danken je dat je de tijd hebt genomen om je recensie te schrijven. Uw beoordeling is nuttig om de kwaliteit van onze service te verbeteren.

Met vriendelijke groet

H.Itziou
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 oktober 2015

Een spiksplinternieuw hotel dat twee maanden geleden haar deuren opende. Het ruikt nog naar nieuwbouw. Hier en daar ontbreekt nog een plintje. In het halletje bij de lift werkt de verlichting nog niet. Maar ach, dat zal over enige tijd allemaal wel verholpen zijn. Men is de hele dag nog druk aan het werk. Mannen in overall lopen rond met kitspuiten.

Hoe is de kamer? Modern en sober. Wit en strak. Met accenten van hout. Ik hou er wel van. Het sanitair is uitstekend. Ruim en modern, en binnen twee seconden gloeiend heet water uit de kraan. Het bed is ruim. Ik ben 1,92 m lang en dan is zo'n bed van 2,20 m erg prettig. En nog prettiger: ook het dekbed is bijpassend groot en lang. Helaas wel synthetisch, dus wat zweterig.
In eerste instantie leek de kamer erg warm en benauwd. Maar dat bleek de schuld van de vorige gast. Die had de thermostaat op +4 gezet, en in de badkamer de kachel op 24 graden. Toen ik dat gecorrigeerd had, werd het aangenaam.

Ik ben hier zakelijk. En dus wil ik graag kunnen werken op een hotelkamer. Er is een bureautje. Hippe vormgeving, maar verrekte onpraktisch weer. Werkblad te ondiep, dus je zit met je voeten tegen de plint. Na een uurtje gaat dat toch wel knellen. En het werkblad is veel te hoog voor de stoel die er bij staat. Twee kussentjes uit de kast lossen dit probleem op, maar toch.... denkt er nou werkelijk niemand na over dit soort dingen?

In de mini-koelkast twee flesjes water, die je worden aangeboden. Da's leuk, maar helaas zijn mijn flesjes warm. De koelkast werkt (nog) niet! Mijn meegebrachte mini-flesjes en blikjes cola moeten helaas lauw blijven. Jammer.

Wat doet men zoal op een hotelkamer als het werk gedaan is? In bed TV kijken. De ontwerper heeft bed en TV heel erg ver uit elkaar gezet. Ik kijk naar een postzegel op de overliggende wand. Afmeting van de televisie en de kijkafstand zijn hopeloos niet in orde. Het is turen. Ook hier heeft blijkbaar niemand over nagedacht. Jammer.

Ik betaalde na flink afdingen 65 per nacht voor mijn superior-double. Volgens mij omdat ze gasten trekken. Dus die prijs zal denk ik in de loop der tijd nog wel naar 80-90 gaan stijgen. Voor dat geld zijn er zat betere alternatieven in de stad. Zoals bij de buren. Ook nagelnieuw. Ook hip. Maar daar wel meer praktisch ingerichte kamers.

Wat in de gedachten meetelt is dat dit hotel tevens een opleidingscentrum voor de hotelsector is. Hier worden jaarlijks 150 stagiairs opgeleid. Ik ben zelf ook opleider, dus dat is wel een plusje. En dat het hotel klimaatneutraal is, dat vind ik ook een plusje.

Datum van verblijf: oktober 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank gninokedydur
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 11 oktober 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hosnia I, Directeur général van BELVUE Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 september 2019

Datum van verblijf: september 2019
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hosnia I, Directeur général van BELVUE Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken