“Snel maar kwalitatief”

Keukens: Libanees
Dineropties: Buiten zitten, Afhalen
Dineropties: Buiten zitten, Afhalen
3 november 2019 beoordeeld

Als ik in brussel ben moet ik langs de Express geweest zijn. De naam doet je denken aan fastfood maar een maar geproefd, steken ze elke quasi Libanese restaurant in hun zak. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: november 2019

24 mei 2019 beoordeeld

Vlakbij de Grote Markt en met zo'n naam? Ik vreesde een tourist trap. Maar wat een fantastische plek en wat een lekker eten.

Datum van bezoek: april 2019
12 januari 2018 beoordeeld

Ben hier al een paar keer geweest, is echt lekker en vers.
Je krijgt kwaliteitsvlees, vriendelijke bediening en proper.

Datum van bezoek: januari 2018
23 december 2017 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst! De schotel mixte met frietjes gegeten en super lekker! goede prijs kwaliteit verhouding....

Datum van bezoek: december 2017
16 december 2017 beoordeeld

Ik kom hier al jaren op zaterdag en soms is het héél druk maar hun kebab is de beste met verse groenten en voor mij altijd kip....

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die L'Express bekeken, bekeken ook

In L'Express geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.