“Snackbar”

Geclassificeerd als nr. 267 van 3.883 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
1 februari 2020 beoordeeld

Ik kan een paar van de commentaren hier beamen, dit is alles behalve een echte tapabar, eerder een snackbar, en daarmee komen we meteen bij het enige positieve punt, nl. de prijs.

De hapjes zelf zijn ondermaats en de wijn was ook een tegenvaller. Ik had een Rioja besteld maar die smaakte als een goedkope wijn uit de nachtwinkel.

Ik ging voor de tapas bravas maar dat waren vierkante frietjes met andalousesaus uit de pot. De kippenlevertjes waren te doorbakken en droog en al lang op voorhand klaargemaakt, geserveerd met geconfijte ui uit een bokaal. En de calamares à la provençale kwamen uit blik.

Het argument zal zijn dat je voor die prijs geen (top)kwaliteit mag verwachten, maar dat vind ik een flauw excuus.

Datum van bezoek: januari 2020
catherine d, Propriétaire van Tapas Locas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2020

Cher Monsieur,

Je reste digne en répondant à votre commentaire dédaigneux.
La sauce bravas est bien entendu préparée maison et n'est pas une andalouse...bien que comme cette dernière le précise...elle le pourrait ! Je ne partage uniquement la recette, qu'aux clients sympathiques, me la réclamant.
Oui,les bravas sont des pommes de terre frites coupées en gros cubes,selon les regions des pommes de terre sautées avec une sauce tomates et poivrons.
Le confit d'oignon est préparé maison, avec un vin Fino de Jerez,du bon beurre,du sucre et du laurier,et non en bocal
Les foies de volaille sont nettoyés, découpés, farinés et sautés au beurre,le jour
Les calamars sont préparés maison avec des tomates,des oignons, du thym frais,des câpres, de l'ail et de l'aneth ! Et non ,une sauce sortie d'un bocal
Quant au breuvage au prix modeste,bien des clients en sont enchantés ! Pour quelques € de plus, vous auriez pu passer du night shop à la vinotheque
Je pense que vous faites partie de la classe sociale n'ayant plus les moyens de satisfaire votre ego ! Et par conséquence ,se dit :"Si c'est bon marché, c 'est d'office du tout fait" ...qu'à cela ne tienne...ici...hors mis ,quelques fritures,tout est préparé par mes mains et mon cœur !

Bien à vous .

Catherine

29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Betaalbare en smaakvolle tapas in een typisch Zuid Amerikaanse ingerichte ruimte. Beetje rommelig en hectisch, maar we hebben prima gegeten. Ook voldoende keus voor kinderen.

Datum van bezoek: december 2019
23 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sorry , maar dit restaurant noem ik niet spaans ,verse producten gebruiken ze zeker niet en de tapas zijn ondermaats, de wijn die we hebben gedronken was wel lekker maar dat is dan ook alles .
Spaans moet je er ook niet spreken want ze antwoorden toch alleen maar in het Frans of Nederlands.
Had hier niet het gevoel van in een spaanse tapas bar te zitten .

Datum van bezoek: november 2019
catherine d, Directeur général van Tapas Locas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2019

Mangez chez vous!!! Ce sera mieux!!!
Si vous aviez des critiques à faire,vous pouviez vous adresser à nous directement ,motoguzzi !
Nous utilisons des produits frais!! Et,comme votre acolyte l a signalé sur Google... nos champignons ne sont pas en conserves!
Nous acceptons les critiques lorsqu'elles sont justifiées!
Nous avons toutes les cartes en 4 langues !
Nous les parlons également !
Se faire salir par des gens incapables de faire la différence entre des champignons frais et des champignons en boîte me permet de douter de vos compétences en critiques culinaires
Bien à vous
Catherine Dancart

20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten in deze tapasbar. Veel keuze en niet duur en vriendelijke bediening. Genoten van het bezoek, we komen zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2019
11 mei 2018 beoordeeld

De tapas waren van erg matige kwaliteit, Een smakeloze rubberachrige substantie die manchego moest voorstellen, patatas bravas met een vrij smakeloos sausje erbij, gefrituurde artichokken die precies dat en alleen maar dat zijn.... Alles erg vet en met weinig smaak. Ook met weinig enthousiasme geserveerd, vergezeld van een overdreven geprijsd, maar zuur huiswijntje.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Tapas Locas bekeken, bekeken ook

In Tapas Locas geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.