“Betaalbare en smaakvolle tapas”
Beoordeling van Tapas Locas

Tapas Locas
Geclassificeerd als nr. 267 van 3.886 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
29 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Betaalbare en smaakvolle tapas in een typisch Zuid Amerikaanse ingerichte ruimte. Beetje rommelig en hectisch, maar we hebben prima gegeten. Ook voldoende keus voor kinderen.

Datum van bezoek: december 2019

23 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sorry , maar dit restaurant noem ik niet spaans ,verse producten gebruiken ze zeker niet en de tapas zijn ondermaats, de wijn die we hebben gedronken was wel lekker maar dat is dan ook alles .
Spaans moet je er ook niet spreken want ze antwoorden toch alleen maar in het Frans of Nederlands.
Had hier niet het gevoel van in een spaanse tapas bar te zitten .

Datum van bezoek: november 2019
catherine d, Directeur général van Tapas Locas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2019

Mangez chez vous!!! Ce sera mieux!!!
Si vous aviez des critiques à faire,vous pouviez vous adresser à nous directement ,motoguzzi !
Nous utilisons des produits frais!! Et,comme votre acolyte l a signalé sur Google... nos champignons ne sont pas en conserves!
Nous acceptons les critiques lorsqu'elles sont justifiées!
Nous avons toutes les cartes en 4 langues !
Nous les parlons également !
Se faire salir par des gens incapables de faire la différence entre des champignons frais et des champignons en boîte me permet de douter de vos compétences en critiques culinaires
Bien à vous
Catherine Dancart

20 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten in deze tapasbar. Veel keuze en niet duur en vriendelijke bediening. Genoten van het bezoek, we komen zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2019
11 mei 2018 beoordeeld

De tapas waren van erg matige kwaliteit, Een smakeloze rubberachrige substantie die manchego moest voorstellen, patatas bravas met een vrij smakeloos sausje erbij, gefrituurde artichokken die precies dat en alleen maar dat zijn.... Alles erg vet en met weinig smaak. Ook met weinig enthousiasme geserveerd, vergezeld van een overdreven geprijsd, maar zuur huiswijntje.

Datum van bezoek: mei 2018
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een namiddagje kerstmarkt de ideale relax omgeving om van de natte koude sfeer ondergedompeld in het warme Portugal. Eenvoudige tafels, schaarse verlichting, sfeer en vriendelijke bediening met eenvoudige gerechten die snel op je tafel worden gebracht. Koppel dit aan een lekker glaasje wijn en de avond is gegarandeerd een succes...

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Tapas Locas bekeken, bekeken ook

In Tapas Locas geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.