“Aanrader”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 maart 2020 beoordeeld

Een adres dat ik jaren geleden soms bezocht voor de prima Spaanse keuken. Sinds kort werk ik in de buurt en ga ik er lunchen als ik kan. Kader is aangenaam, onthaal en bediening zijn vlekkeloos. Er is de vaste kaart met de Spaanse klassiekers en ook Noord-Afrikaanse keuken (heb ik nog niet geprobeerd), maar er zijn ook steeds suggesties om uit te kiezen en de originaliteit van de chef verrast me steeds weer. Vandaag een visgerecht met een super groentenbouillon gegeten. Echt goed. Niets op aan te merken, een heel fijn adres!

Datum van bezoek: maart 2020

17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere couscous gegeten
Voor niet liefhebbers er is keuze in overvloed aan Spaanse of oriëntaalse gerechten
Prijzig maar overheerlijk

Datum van bezoek: november 2019
27 oktober 2019 beoordeeld

We gingen uit eten met een groep vrienden zonder voorkennis van dit restaurant.
De naam deed ons wel vermoeden dat het om Spaans restaurant ging, maar bij het binnengaan kregen we eerder de indruk een Moorse instelling te betreden.
Aangezien vooraf geopteerd werd voor één menu voor de ganse groep dienden we geen menukeuze te maken en alleen maar te genieten van wat we voorgeschoteld kregen.
En die schotels bleken dan ook typisch Spaans, werden mooi gepresenteerd en opgediend.
We hebben ervan genoten.

Datum van bezoek: oktober 2019
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant. Heel aangename bediening. Lekkere tapas als voorgerecht en paella als hoofdgerecht. Citroentaartje om af te sluiten. Correct geprijsd. Adresje om te onthouden.

Datum van bezoek: oktober 2018
20 september 2018 beoordeeld

Prima onthaal door de meertalige gastvrouw en geweldige voorstelling van het menu door de chef.
Erg lekkere voorgerechten !

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die La Cueva de Castilla bekeken, bekeken ook

In La Cueva de Castilla geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.