“Originele en lekkere keuken uit verschillende landen”
Beoordeling van La Cueva de Castilla

Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere couscous gegeten
Voor niet liefhebbers er is keuze in overvloed aan Spaanse of oriëntaalse gerechten
Prijzig maar overheerlijk

Datum van bezoek: november 2019

27 oktober 2019 beoordeeld

We gingen uit eten met een groep vrienden zonder voorkennis van dit restaurant.
De naam deed ons wel vermoeden dat het om Spaans restaurant ging, maar bij het binnengaan kregen we eerder de indruk een Moorse instelling te betreden.
Aangezien vooraf geopteerd werd voor één menu voor de ganse groep dienden we geen menukeuze te maken en alleen maar te genieten van wat we voorgeschoteld kregen.
En die schotels bleken dan ook typisch Spaans, werden mooi gepresenteerd en opgediend.
We hebben ervan genoten.

Datum van bezoek: oktober 2019
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant. Heel aangename bediening. Lekkere tapas als voorgerecht en paella als hoofdgerecht. Citroentaartje om af te sluiten. Correct geprijsd. Adresje om te onthouden.

Datum van bezoek: oktober 2018
20 september 2018 beoordeeld

Prima onthaal door de meertalige gastvrouw en geweldige voorstelling van het menu door de chef.
Erg lekkere voorgerechten !

Datum van bezoek: september 2018
24 maart 2018 beoordeeld

Eerste bezoek sinds de verhuis naar een nabij gelegen nieuw pand, het oogt moderner en gezelliger. De kaart is uitgebreid met mooi assortiment paella's, en typische Spaanse schotels. Eens te meer heel lekker gegeten. De paella van zeevruchten met vis was heel rijkelijk, de smaken verrukkelijk. De wijnkaart is uitgebreid en zeer duidelijk per regio opgesplitst; de prijzen gaan van redelijk tot vrij duur. De service is correct maar ook op zijn Spaans; dwz zonder veel tierlantijntjes :-)

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die La Cueva de Castilla bekeken, bekeken ook

In La Cueva de Castilla geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.