“Altijd goed”

Geclassificeerd als nr. 125 van 4.096 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch met zakenrelatie. T Was een zonnge lentedag dus ik had een tafel op het terras gereserveerd en die stond mooi klaar. Ik nam de zeetong. Die was uitstekend klaargemaakt. Frietjes konden beter. Gewoon goed!

5 maart 2018 beoordeeld

Ben je liefhebber van verse vis in smakelijke bereidingen dan ben je hier op het juiste adres. Van buitenuit zou je er waarschijnlijk niet direct binnengaan, maar dat is onterecht.
Bovendi krijg je hier kwaliteit voor een héél redelijke prijs.

29 januari 2018 beoordeeld

het interieur lijkt wat op dat van een grote frituur, maar het zijn de lekkere, verse gerechten en de sympathieke vlotte bediening die primeren; eenvoudige bereidingen, maar eerlijk en met respect voor de goede smaak. De verse heilbot is een aanrader.
matige wijnkaart.

22 januari 2018 beoordeeld

Lekkere visgerechten, al geregeld bezocht.
Toffe geanimeerde sfeer met de open keuken, misschien wat luid als het vol zit ... en het zit blijkbaar geregeld vol.

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig visrestaurant aan de sainte Catherine kerk, vlotte bediening.
Vooral de tongetjes blijven mij bij.

Reizigers die Vismet bekeken, bekeken ook

In Vismet geweest? Deel je ervaringen!