“accent op het eten”

Geclassificeerd als nr. 124 van 3.984 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 januari 2018 beoordeeld

het interieur lijkt wat op dat van een grote frituur, maar het zijn de lekkere, verse gerechten en de sympathieke vlotte bediening die primeren; eenvoudige bereidingen, maar eerlijk en met respect voor de goede smaak. De verse heilbot is een aanrader.
matige wijnkaart.

22 januari 2018 beoordeeld

Lekkere visgerechten, al geregeld bezocht.
Toffe geanimeerde sfeer met de open keuken, misschien wat luid als het vol zit ... en het zit blijkbaar geregeld vol.

16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig visrestaurant aan de sainte Catherine kerk, vlotte bediening.
Vooral de tongetjes blijven mij bij.

13 december 2017 beoordeeld

We waren hier met een groep en we werden zeer vlot bediend. De vis was delicieux, zowel het voorgerecht (dorade) als het hoofgerecht (tong).

19 oktober 2017 beoordeeld

aangenaam eenvoudig maar super lekker visresaurant ,wie in brussel verblijft is het zeker eens de moeite om te reserveren in de vismet .

Reizigers die Vismet bekeken, bekeken ook

In Vismet geweest? Deel je ervaringen!