“Lekkere tongen ”

Geclassificeerd als nr. 120 van 4.073 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig visrestaurant aan de sainte Catherine kerk, vlotte bediening.
Vooral de tongetjes blijven mij bij.

13 december 2017 beoordeeld

We waren hier met een groep en we werden zeer vlot bediend. De vis was delicieux, zowel het voorgerecht (dorade) als het hoofgerecht (tong).

19 oktober 2017 beoordeeld

aangenaam eenvoudig maar super lekker visresaurant ,wie in brussel verblijft is het zeker eens de moeite om te reserveren in de vismet .

4 september 2017 beoordeeld

Via mail reservatie gemaakt,vlot antwoord gekregen.Goede ontvangst en bediening.Voorgerecht van zeevruchten was subliem.Hoofdgerecht ook dik in orde,zeker geen honger meer na het diner.Aangenaam kader met open keuken

3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden hartelijk ontvangen ondanks dat onze reservering niet goed was overgekomen.
Franse stijl zonder opsmuk. Het visrestaurant ligt in hartje Brussel vlakbij leuke galeries en andere horecagelegenheden.
Vooraf een smakelijke amuse van het huis. Altijd aardig.
We hadden bouillabaisse met rouille, zalmtartaar en salade. Niet meer niet minder en lekker.
Rogvleugel met bruine boter en kappertjes, tonijn en tong. Heerlijk en precies goed bereid.
Zeer de moeite waard om hier te gaan eten. Er is een open keuken wat leuk is om te zien.
De kleding ruikt naar keukengeur, dat is minder prettig.
Ga hier vis eten, u zult er geen spijt van hebben.

Reizigers die Vismet bekeken, bekeken ook

In Vismet geweest? Deel je ervaringen!