“Fantastische ervaring”

Geclassificeerd als nr. 28 van 4.089 Restaurants in Brussel
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 februari 2020 beoordeeld

We hadden een tafeltje centraal voor de keuken en konden de bedrijvigheid perfect volgen. Het was één prachtige ervaring. We kozen voor het 6-gangen menu. Elk gerecht was opnieuw een ontdekking. Geen te grote porties zorgen voor een uitgebalanceerd menu waar je nog geniet van het laatste dessert. Signatuur dish van de chef met truffel is een must. Bediening was vlot en professioneel en zeer gepersonalisseerd. En de Chef zag dat het goed was! Wij komen terug

Datum van bezoek: februari 2020

12 september 2019 beoordeeld

Erg genoten van ons diner in Bon Bon, heerlijk eten met oog voor detail. Hier kom ik graag nog eens terug

Datum van bezoek: maart 2019
9 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker groentenmenu gegeten. Gezien ik geen vlees eet, was dit perfect. Wijnen waren ook lekker. Bediening is niet tweetalig, maar ze doen hun best.
Qua prijs is deze zaak veel duurder dan de pastorale met ook 2 sterren, maar pand is gelegen in veel chiquere wijk. Fijne verrassing.

Datum van bezoek: juli 2019
21 juni 2019 beoordeeld

Plaatje klopt helemaal. hoedje af daarvoor.
als je luxe wilt, je zal het hier zeker vinden.
daarbij is het eten en bediening ook TOP!

Datum van bezoek: juni 2019
2 mei 2019 beoordeeld

6 gangenmenu was zeer lekker, chef houdt van een zuurtje en dat maakt de gerechten licht, Bij de beide groentegerechten was de aanzet uitstekend en verrassend maar na een tijdje bleef dit wat hangen wat bij het eindigen van het bord resulteerde in een wat saaie ervaring...vreemd. De rest van de schotels waren van een uitstekend niveau. Bijpassende wijn en de rechtstreeks tafelbediening waren goed. De zaal ontbreekt echter een ziel en de nodige passie om de gerechten toe te lichten, te duiden. Zeer zwakke leiding van de maitre d'hôtel die zelf arrogant uit de hoek kwam. Nederlands is de bediening totaal niet machtig.
Samengevat : Zeer lekkere keuken met een ondermaatse bediening door een gebrekkige aansturing, maakt dat de totaalervaring onvoldoende is voor de prijs en de verschillende quotaties die dit restaurant van de gidsen heeft gekregen.
Deze chef verdient een betere en passievollere versterking en ondersteuning van zijn verhaal in de zaal.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Bon Bon bekeken, bekeken ook

In Bon Bon geweest? Deel je ervaringen!