“Buffet 12€ prima”
Beoordeling van Le Max

Le Max
Geclassificeerd als nr. 248 van 4.021 Restaurants in Brussel
29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag met een zakenrelatie gaan lunchen en ben aangenaam verrast door het mooie mooie en gevarieerde buffet.
We keren zeker terug !

30 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Le Max serveert (alleen in de vakantiemaanden?) een Sardeens lekker menu aan verdedigbare prijs. 17 € voor voorgerecht en hoofdgerecht. Wijn van het huis is best lekker en behoeft geen duur alternatief. Enig minpunt: alleen cash.

13 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht ok,spaghetti al le vongole top ,dessert tiramisu ,super vers,behalve de inrichting u gebuur hoort u gesprek,geen toffe sfeer ,zelf met de goede keuken,en eens het restaurant vol, wat een lawaai, geen muzikale achtergrond .Niet aan te raden voor een romantische avond!

11 december 2015 beoordeeld

Wij zijn al meerdere keren gaan eten in de kelder, daar is het vanaf 12u een Italiaans buffet, verschillende voorgerechten-groenten, lekker Italiaans gekruid, altijd ook enkele warme gerechten maar hoofdzaak is wel het koude buffet. Een aanrader voor een gezond maal. 12 euro forfait, zonder dessert.

8 juni 2014 beoordeeld

zoals altijd, lekke eten en een heel vriendelijke bediening. hadden deze keer de keuze van de wijn wit en rood aan de baas overgelaten wat een heel goed idee bleek te zijn want het was zeer lekkere wijn. aan het vaste menu veranderd er al jaren niet zo veel maar voor ons geen probleem
want het is wel superlekker en er zijn altijd suggesties genoeg om eens iets anders te proeven. gaan er altijd terug

• Sfeer

Reizigers die Le Max bekeken, bekeken ook

In Le Max geweest? Deel je ervaringen!