“Prima !”

20:00
Geclassificeerd als nr. 152 van 3.887 Restaurants in Brussel
Keukens: Braziliaans
9 september 2020 beoordeeld

Kleurvol en aangenaam interieur, prima ligging, uiterst vriendelijke service met een ware, hartelijke glimlach ! En dan de voeding : top, prima, lekker, echt super lekker ! Zeker het proberen waart ! Ook qua prijs valt het zeer mee.

Datum van bezoek: september 2020

9 november 2019 beoordeeld

Iets excentrieks !Valt zeer goed mee.Zuiderse sfeer.Onder vrienden een gezellige boel.Moet je eens doen!

Datum van bezoek: september 2019
26 februari 2019 beoordeeld

Ik ben verschillende keren geweest in La Cantina en kom nog veel meer terug. Super lekker gerechten, heel vriendelijk en sympathiek personeel, vrolijke decoratie... tot nu toe enkel tijdens middag geweest en dan is self service. Ik ben van plan s' avonds te gaan omdat er zijn nog andere gerechten a la carte te krijgen. Ikzelf ben braziliaans en ik garandeer dat La Cantina is de moeite waard. Als ik thuis mis, is dit mijn juist adres.

Datum van bezoek: februari 2019
30 januari 2019 beoordeeld

wanneer we in Brussel zijn gaan we altijd daar eten , het altijd lekker en super vriendelijke mensen

Datum van bezoek: januari 2019
15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier 's middags en kozen voor het buffet. Zeer lekkere en typisch Braziliaans gerechten. En zeker niet duur!

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die La Cantina Brasil bekeken, bekeken ook

In La Cantina Brasil geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.