“Wat een ontdekking!”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 195 van 3.886 Restaurants in Brussel
3 januari 2020 beoordeeld

Tussen kerst en nieuw 2019 waren we 4 dagen in Brussel. Tijd genoeg dus om andere eetculturen te ontdekken zonder ons landje te verlaten. Eerlijk gezegd twijfelde ik eerst om dit restaurant te boeken, maar een mens moet soms wel eens durven in het leven.
We werden heel vriendelijk onthaald door de patron van de zaak. Af en toe een klein mopje kon er wel van af en dat waarderen we. De toon was direct gezet.
Aangezien we nog nooit in een Libanees restaurant waren om te eten, was de kaart voor ons 1 groot vraagteken. We werden gelukkig heel goed geholpen door diezelfde patron, die afweek van het normale menu en ons direct een suggestie-menu samenstelde. Nadat hij uitlegde wat we zouden krijgen, was de keuze rap gemaakt. Wat we in ons bord kregen, was heel lekker.
Waw!!! wat een smaken!! Ben ik blij dat ik de keuze durfde te maken om hier te reserveren!
Dit was ongetwijfeld de ontdekking van ons 4-daagse in Brussel. En dit specifieke restaurant in de gezellige Marollenwijk mag eigenlijk op niemand zijn lijst ontbreken.
Een pareltje, het is niet groot maar o zo gezellig. Je waant je direct op een andere plek.
Toen we de volgende middag te voet weer aan het genieten waren in de Marollenwijk, kwamen we voorbij het restaurant. Het deed ons deugd dat de patron naar ons zwaaide van achter zijn raam. Zulke zaken blijven hangen.
Chapeau pour le patron et son team!! On reviendra!!

Datum van bezoek: december 2019

14 november 2019 beoordeeld

perfecte plaats om in Brussel Libanees te eten. perfect klaargemaakt met heel veel smaak. toffe inrichting en een gezellige eigenaar. wel best op voorhand reserveren, want bijna altijd volzet = een teken dat het goed is.

Datum van bezoek: november 2019
4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Libanese keuken is sowieso de beste uit het Midden-Oosten, en Les Vignes is authentiek. Houmous, Fatouche, Mottabal, grill... Geweldig!

Datum van bezoek: september 2019
faraj H, Gérant van Les Vignes du Liban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld

Wij zijn komen eten met ons team. Zeer gezellig, vriendelijke bediening. Het eten was zeer smakelijk.
De ruimte zelf is redelijk klein, waardoor het al eens wat bedrukkend kan voelen.

Datum van bezoek: oktober 2018
19 juni 2019 beoordeeld

En nog leuk ook, toen we er net zaten vertelde de dienster ons dat het haar eerste werkdag in deze zaak was. Reden om extra te supporteren, een paar kleine schoonheidsfoutjes te vergeven. Dit schiep een gemoedelijke sfeer, te meer daar het andere personeel zich daar bij aansloot.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Les Vignes du Liban bekeken, bekeken ook

In Les Vignes du Liban geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.