“schitterende plaats”

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 195 van 3.883 Restaurants in Brussel
14 november 2019 beoordeeld

perfecte plaats om in Brussel Libanees te eten. perfect klaargemaakt met heel veel smaak. toffe inrichting en een gezellige eigenaar. wel best op voorhand reserveren, want bijna altijd volzet = een teken dat het goed is.

Datum van bezoek: november 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Libanese keuken is sowieso de beste uit het Midden-Oosten, en Les Vignes is authentiek. Houmous, Fatouche, Mottabal, grill... Geweldig!

Datum van bezoek: september 2019
faraj H, Gérant van Les Vignes du Liban, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld

Wij zijn komen eten met ons team. Zeer gezellig, vriendelijke bediening. Het eten was zeer smakelijk.
De ruimte zelf is redelijk klein, waardoor het al eens wat bedrukkend kan voelen.

Datum van bezoek: oktober 2018
19 juni 2019 beoordeeld

En nog leuk ook, toen we er net zaten vertelde de dienster ons dat het haar eerste werkdag in deze zaak was. Reden om extra te supporteren, een paar kleine schoonheidsfoutjes te vergeven. Dit schiep een gemoedelijke sfeer, te meer daar het andere personeel zich daar bij aansloot.

Datum van bezoek: juni 2019
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super genoten van deze maaltijd vol aroma's en smaken. Lekkere brochette en hummos. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Les Vignes du Liban bekeken, bekeken ook

In Les Vignes du Liban geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.