“Leuk restaurant”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, zeer vlotte bediening, mooie inrichting. Misschien wat een nadeel, men spreekt enkel Frans!

Datum van bezoek: juni 2018

19 april 2018 beoordeeld

Het eten was heel lekker, maar de bediening liet te wensen over. We zijn met collega's toegekomen om 12u30 en om 13u hebben we de kaart gekregen. Bovendien was het uitzonderlijk warm en zonder drankje... Na een uur hadden we eindelijk ons voorgerecht, zonder brood want dat werd na ons voorgerecht op tafel gesmeten. Het eten was heel lekker maar voor een business lunch was dit wel niet wat we verwachtte. Zeker geen aanrader voor een snelle business lunch want dan heb je meer dan je middagpauze nodig. De bediening was zo onaangenaam dat we hier zeker niet terug komen.

Datum van bezoek: april 2018
Dirk A, Manager van Cospaia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2018

Bedankt voor uw reactie en onze excuses dat het niet sneller ging. Dit is normaal wel het geval.
De eerste dag zomers weer zorgde voor een vol terras met mensen die allemaal op het zelfde moment toekomen. Sorry dat we u niet de gebruikelijke service konden geven. Toch hopelijk graag tot een volgende keer

14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten!! De Chef en zijn team blijken een creatieve hardwerkende ploeg en dit merk je op je bord!

Datum van bezoek: februari 2018
11 januari 2018 beoordeeld

elke keer dat ik daar ga eten ben ik blij! de baas is een ongelooflijke persoon en zijn personeel straalt dit uit, beste plaats om een drankje te drinken zomer of winter en altijd een gevarieerde kaart!

greetz

Ryan Thermen

Datum van bezoek: december 2017
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had hier meer van verwacht, bediening is middelmatig. Terras was leeg, er zijn een aantal parasols aanwezig. Wij vragen om in de schaduw te kunnen zitten, ook de volgende bezoekers vragen een plaats in de schaduw en dan nog hebben we moeten aandringen om de parasol open te zetten. Business lunch was ook gewoon, niets speciaal en voor die prijs heb je betere opties in de buurt. Hier ga ik niet meer terug.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Cospaia bekeken, bekeken ook

Brussel, België
Brussel, België

In Cospaia geweest? Deel je ervaringen!