“Een goede locatie om je maag te vullen voor een voetbalmatch!”
Beoordeling van Thevy

Thevy
Geclassificeerd als nr. 473 van 4.099 Restaurants in Brussel
Keukens: Thais
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben van de echte Thaise keuken mogen genieten. De inrichting was dik ok (voor een thai). Het was er druk en hadden veel passage langs onze tafel.

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd, we zaten vlak bij de keuken. Tof om te zien hoe alles gaat in de keuken. Lekker gegeten voor een goede prijs. Aan te bevelen .

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat we niet gereserveerd hadden, hebben we toch een tafeltje kunnen bemachtigen voor ons 4. We hebben er heerlijk gegeten, personeel super vriendelijk. Wij komen terug!

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch gegeten: rijstnoedels met scampi en rundsvlees met groenten. Aanrader voor wie iets dichtbij de Kinepolis zoekt. Schappelijke prijzen.

Datum van bezoek: oktober 2017
2 oktober 2017 beoordeeld

Lekkere thai in een leuke relaxte sfeer. Het eten leek mij eerst wat weinig maar al bij al had ik meer dan genoeg. Het was heel lekker met een toffe bediening. Aanrader !

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Thevy bekeken, bekeken ook

In Thevy geweest? Deel je ervaringen!