“Leuk concept”

Keukens: Spaans, Wijnbar
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
22 februari 2020 beoordeeld

Jullie mogen de verschillende tapas kiezen en nemen op de loopband. Wel origineel idee. Echt vele keuzes. De bediende was vriendelijk. Maar het eten en drankje waren toch prijzig.

15 februari 2020 beoordeeld

Zeer leuk concept! Schitterend om de koks terwijl aan het werk te zien en maken alles erg zorgvuldig klaar. Echt een aanrader.

3 februari 2020 beoordeeld

Wij gaan regelmatig eten bij Como Como en het is elke keer een feest! De ontvangst is hartelijk en warm, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het eten is verrukkelijk, en dan nog te zwijgen van de Sangria! :)
Zeker de moeite waard om hier eens te komen eten! Maar reserveren is aangeraden, ze zijn zeker in het weekend bijna altijd volzet. Reservatie makkelijk te maken via de website!

2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn nu al enkele keren hier komen eten en nog nooit teleurgesteld vertrokken.
Het begint al bij de aangename verwelkoming van een top gastheer die de talen zeer vlot beheerst. Het eten is super verzorgd en we worden elke keer wel weer verrast. Wat goed is blijft goed, wat nieuw is is aangenaam verassend!
We blijven terugkomen ❤️

18 januari 2020 beoordeeld

Altijd welkom, altijd gezellig , alltijd lekker , nu met vrienden, maar ook als koppel en zeker met gezin.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Como Tapas by comocomo bekeken, bekeken ook

In Como Tapas by comocomo geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.