“Heerlijke chocoladekroketten.”

Vinomania
Geclassificeerd als nr. 16 van 3.886 Restaurants in Brussel
Keukens: Spaans
7 juli 2019 beoordeeld

Gezellig terras, vriendelijke bediening. Binnen is het niet gezellig en niet proper.
Jammer dat er verschillende gerechten niet beschikbaar waren.
De chocoladekroketten als dessert waren heerlijk

Datum van bezoek: juli 2019

4 juli 2019 beoordeeld

Met mijn vrouw en zoontje gaan eten voor mijn verjaardag. Top ervaring! Heerlijke tapas gemaakt met verse producten, supervriendelijk personeel, zeer sympathieke gerant, heel attent ook, tot in de kleine details in orde. Absolute aanrader, binnenkort gaan we zeker terug om de paella te proeven.

Datum van bezoek: juli 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Vorige week gaan eten in dit restaurant. Spijtig genoeg waren alle tafeltjes op het zonovergoten terras bezet. De kelner wees ons door naar een tafeltje binnen, enkele trapjes op tussen bar en wc. Vrolijk werd ik hier niet van. Vuile witte muren, zonder enig fraai element. En dan nog eens iedere keer het lawaai van de blazer in het wc. Kunnen jullie geen had doekjes leggen ipv die storende blazer? Als eigenaar zou men 1 keer per week in eigen restaurant dienen te eten en aan elke tafel, zodat men ervaart wat klanten ervaren.
Het eten was voortreffelijk en smakelijk. Verse producten! Ook de bediening verliep vlot en vriendelijk. Spijtig van het ongezellige interieur en storend wc lawaai. Dit resulteert in 3 ipv 5 sterren.

Datum van bezoek: mei 2019
26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een tapasbar met klassieke, perfect uitgevoerde tapas. Erg vriendelijke gastheer en uitgebalanceerde gerechten. Een echte aanrader !!

Datum van bezoek: februari 2019
16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellige tapasbar! Lekker vers eten (vooral de inktvis en charcuterie zijn onze favoriet) en fantastisch lekkere wijnen.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Vinomania bekeken, bekeken ook

In Vinomania geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.