8 personen bekijken dit hotel
Word beloond met One Key
Anneke
Friends for life.
1 nov 2023 beoordeeld
Het verblijf is zoals gewoonlijk op en top. Ik kan er elke keer zeer van genieten. Spijtig genoeg maakt de airco wat geluidshinder bij het aanzetten. De airco stond op 5 graden, maar het was zeker niet koud op de kamer. Mss eens nakijken of deze nog effectief de juiste werking doet. 😅
Maar door de airco af te zetten is het probleem opgelost.
Ontbijt was goed en lekker. Eveneens de diner was top. De bediening in de bar was zeer aangenaam. De 2 mannen die achter de bar stonden maken het verblijf op en top. Daarvoor kom ik graag terug naar de Hilton in Brussel. Ook de aangename bediening bij het diner als het ontbijt.
Datum van verblijf: oktober 2023
  • Trip.com
0.5 km van Hilton Brussels Grand Place
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 6 april 2023

Top locatie, vriendelijk personeel dat mee denkend is en vragen stelt wanneer nodig. Het hotel is hier en daar aan verniewing toe maar je ziet dat ze hier vol op mee bezig zijn en actie nemen waar nodig. Uitstekend!

Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Reisde alleen
Hotel- cmanager, Owner van Hilton Brussels Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 april 2023

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste aanbeveling.

Wat fijn dat u onze locatie als een pluspunt opgeeft.
We noteren uw opmerking en geven u nu al mee dat er voor later dit jaar een volledige renovatie gepland staat!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 22 maart 2023

Als ik terugdenk aan deze uitgebreide lunch onder vrienden en zakenpartners, komen er uitsluitend positieve herinneringen naar boven. Het warme onthaal en korte introductie door de gastvrouw en het personeel liet al meteen een goede indruk achter, net als de eerste hapjes. Vooral de garnaalkroketten - op een nooit eerder geziene bereidingswijze - zijn nog lang in mijn gastronomisch geheugen blijven hangen. Ook de verdere gangen waren meer dan in orde, net als de bubbels. Als u op zoek bent naar een gezellige, kwalitatieve en vooral uiterst smakelijke ervaring, is het Hilton in hartje Brussel de plek voor u.

Datum van verblijf: januari 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hilton Brussels Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2023

Beste gast,

Hartelijk dank voor deze hoge score.

Het verheugt ons te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. Het doet ons plezier dat ons restaurant u zo goed bevallen is. Ons personeel bedankt u voor uw lovende woorden.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 24 januari 2023

Ik kom hier heel vaak en kan me niet 1 keer een onaangenaam gesprek of probleem voorstellen in deze plek. Mijn partner en ik verkiezen de 5de of 6de verdiep- leuk met de toegang tot de Executive lounge. een top ontbijt van de dame Louise en Moestaffa-wat een mooie lach en leuke welkom. Deze keer was het weer niet het beste-met heel veel regen dus hebben we genoten van de bar en een heerlijke burger. Daarna hebben we nog een klein stukje op Grand Place rondgelopen en genoten van een lekker biertje in een van de pubs of de Grand Plaza.

Kamertip: wij raden aan om zo vroeg mogelijk te boeken en direct met het hotel te spreken voor een eventuele upgrade.
Datum van verblijf: januari 2023
Hotel- cmanager, Owner van Hilton Brussels Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2023

Bedankt voor uw reactie.

Fijn te lezen dat we met onze gastvrije medewerkers en het uitgebreid ontbijt aan een aangenaam verblijf hebben bijgedragen. Spijtig dat u ook een minpuntje heeft ervaren, onze excuses voor het ongemak. We zijn er blij mee dat u het comfort van uw nette kamer waardeerde en hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten.

Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,

Beoordeeld op 1 januari 2023

Ons verblijf in het hilton was werkenlijk perfect. Prachtige kamers, heeel vriendelijk personeel, fantastisch eten! Fati deed er alles aan om alles in het restaurant in goede banen te leiden, en dit is haar zeker gelukt! hebben er zeer van genoten en zijn van plan dit zeker nog eens te herhalen! Een heel dikke merci aan het personeel dat ons verblijf op oudejaars avond zo aangenaam heeft gemaakt!

Datum van verblijf: december 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hilton Brussels Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2023

Beste Jeffrey,
Hartelijk dank voor uw review.

Het verheugt ons te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. Het doet ons plezier dat ons restaurant u zo bevallen is. Ons personeel bedankt u voor uw lovende woorden.

Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 19 november 2022

Beste plaats voor Brussel te bezoeken.
Heel vriendelijke personeel.
Heel schone kamers.
Vooral aan de bar de manager was heel vriendelijk en behulpzaam.
Alles te voet te bezichtigen.
Dicht bij het treinstation.

Bij deze hotel komen we zeker weer terug!!!

Datum van verblijf: november 2022
Hotel- cmanager, Owner van Hilton Brussels Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze perfecte score en mooie woorden!

Het doet ons plezier dat u tevreden was over uw verblijf en dat u genoten heeft van onze gunstige ligging.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Vriendelijke groet,