5 personen bekijken dit hotel
Volledig restitueerbaar voor di 26 mrt.
Volledig restitueerbaar voor di 26 mrt.
Destinia.com
Volledig restitueerbaar voor ma 25 mrt.
Beoordeeld op 24 juni 2017

Van dinsdag tot vrijdag zijn wij samen met zijn tweeën naar het zeer gezellige Brussel geweest en hebben het daar super naar ons zin gehad woensdagavond hebben we het concert van Coldplay bezocht . We hebben het hotel ervaren als zeer goed en het is zeer centraal in de stad gelegen

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel op n prima locatie. De kamers zijn prima zoals je mag verwachten. Het ontbijt is goed. Leuk om wafels te serveren alleen jammer dat hij koud was. Ik vind de prijs van 25 euro voor 1 persoon wel heel erg hoog,

Datum van verblijf: mei 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 mei 2017

Het hotel voldeed aan alle verwachtingen en gestelde eisen voor meeting. Ontvangst en personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, vergaderruimte was prima evenals de kamers. Centraal gelegen in centrum van Brussel met goede verbindingen op korte afstand.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 april 2017

Combinatie trip - eerst 1 nacht zakelijk, daarna een nacht bijgeboekt met gezin op familiekamer. Uitstekende ervaring! Zeer goed hotel, uitstekende ligging, vriendelijk personeel en absoluut een 5-sterren ontbijt.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Claire B, HR Communications Department van Hilton Brussels Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2017

Dear 658rafm,

Thank you very much for sharing this review with us an the Trip Advisor community.

It is great to read that you enjoyed your stay at the Hilton Brussels Grand Place and we hope to welcome you again very soon!

Warm regards,
Claire Buffeteau

Beoordeeld op 22 maart 2017

Het hotel ligt zeer centraal en dicht bij alles dat je nodig hebt. Er is een kleine supermarkt naast het hotel voor al je benodigdheden. Gelijkvloers is alles heel modern en gerenoveerd.

Jammer genoeg zie je dit nog niet terug in de kamers. Deze mogen altijd een opfrisbeurt krijgen. MAAR het moet gezegd worden: de kamers zijn meer dan in orde! Zeker de douche uitproberen. Een badkamer met krachtige douchestralen vind je tegenwoordig veel minder.

Datum van verblijf: maart 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
Claire B, HR Communications Department van Hilton Brussels Grand Place, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2017

Dear SvenDLT,

First of all we would like to thank you for writing this review on Trip Advisor.

We are very pleased to read that you overall enjoyed your stay at the Hilton Brussels Grand Place.
It is with great pleasure that we inform you that our hotel rooms will undergo some renovations debuting this summer and we very much look forward to making you discover this improvements in our hotel.

We hope to welcome you again to stay with us very soon.

Warm regards,
Claire Buffeteau