“Zeer postieve ervaring - goede prijs - kwaliteit verhouding”
Beoordeling van Pampas Rodizio

Pampas Rodizio
Geclassificeerd als nr. 452 van 3.887 Restaurants in Brussel
Keukens: Braziliaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 februari 2020 beoordeeld

Cocktails zijn echt top. Zeer lekker eten, goede opeenvolging van het aanbod. Vrij druk dus soms beetje luidruchtig. Al bij al een zeer positieve ervaring en gaan zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2020

10 januari 2020 beoordeeld

Als je hier naartoe komt, moet je wel beseffen dat je naar een "all you can eat" restaurant gaat. Dwz, het is er wat drukker, het gaat wat sneller en je zit niet met z'n tweetjes op een eiland.
Als je dit snapt, is dit restaurant geweldig. Waar begin ik ?

Personeel super vriendelijk.
Vlees, vis, slaatjes, aardappelen, frieten, overheerlijk.
Men bied je heel de tijd eten aan, je hoeft nooit te wachten.

Wij hebben meteen terug geboekt.

Kleine hint: neem kleine porties, want je moet echt van alles proeven !!!

Proficiat met jullie zaak, jullie doen dat TOP !

Datum van bezoek: januari 2020
23 december 2019 beoordeeld

Een all you can eat formule van gegrilde gerechten gaande van vis over vlees naar dessert. Vlees is super lekker en perfect gebakken. Hier kom je zeker niet met honger buitebn.

Datum van bezoek: december 2019
25 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen (25/10/2019) rond 18:45 uur aan bij dit restaurant. Vriendelijk ontvangen door een meneer. Helaas, zonder reservering, was er geen plaats meer. We zijn verder gelopen voor een ander restaurant. Meer dan 100 meter verder horen we iemand roepen "excusez!" De meneer van dit restaurant was ons achterna gekomen. Er hadden 9 mensen zojuist afgebeld, dus hij had nu wel plek voor ons! Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Wat een service. Onderweg terug vertelde hij vol trots dat het echt de moeite waard was. Het eten zou geweldig zijn.

Daar was niets aan gelogen. Alles was stuk voor stuk heerlijk. Er werd op toegezien dat we alles zouden proeven. Het personeel is zeer vriendelijk en sociaal. De eerder genoemde man sprak met zoveel passie over het restaurant en het eten. We dachten even dat het de eigenaar zelf was. Een goed visitekaartje voor dit restaurant!

Alles van zeer goede kwaliteit. Lekkere cocktails, goede wijn. Aanrader! Reserveer wel even. Dat voorkomt teleurstellingen! (Of het het scheelt meneer hard achter mensen aanrennen...)

Datum van bezoek: oktober 2019
23 oktober 2019 beoordeeld

Ideale locatie voor eens "iets anders". Gerechten worden gegrild en dan worden er aan tafel door de bediening stukken van de gerechten af gesneden. 10 op 10 voor sfeer en gezelligheid.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Pampas Rodizio bekeken, bekeken ook

In Pampas Rodizio geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.