TripAdvisor
Brussel
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk vegetarisch gegeten. Vriendelijke bediening.”
Beoordeling van Bombay Inn

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 580 van 4.430 Restaurants in Brussel
Keukens: Indiaas
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: De Bombay Inn-keuken bieden heerlijke maaltijden voor allerlei soorten mensen, vegetariërs en niet-vegetariërs, liefhebbers van pittige, medium en milde kruiden. Liefhebbers van curry, kokosnoot en tandoori. Bombay Inn is uniek geworden vanwege de ruime keuze aan menu's, terwijl u verzekerd bent van kwaliteitsvoedsel, uw vrije keuze van kruiden voor elk gerecht, en vanwege de buitengewone sfeer die u nergens anders zult vinden in de cosmo-politieke stad Brussel. De Bombay Inn heeft voor veel mensen sinds 1982 veel betekend: - Generaties hebben hun familie en vrienden hierheen gebracht om jaar na jaar te genieten van authentieke Indiase gerechten - Een netwerkplaats voor zakenmensen die genieten van de geneugten van de keuken van Bombay Inn terwijl ze hun zakelijke relaties versterken. - Een plek die bedrijven kiezen voor zijn buitengewone eten en traiteurservice. - Een eetplaats voor burgers & xpats over de hele wereld die komen eten in de Bombay Inn telkens als ze in brussel zijn.
7 september 2019 beoordeeld

Heerlijk vegetarisch gegeten (Tarka Dall, (en volgende keer neem ik daarbij) Fried Rice (dat zou nog beter zijn dan de rijstschotel die ik nam maar waarvan ik de naam vergat), en als starter de Pakora (gefrituurde groentjes/ajuin in kikkererwtendeeg). Vriendelijke bediening die ongedwongen in verschillende talen ook wat met ons babbelden (in NL, FR, EN).

(Sommige menu's zijn pikant (het is Indisch ;)), zelfs die met 1 peper op de menukaart, best vooraf vragen voor niet-pikant.)

(Gelegen in de Greepstraat 38 = Rue de la Forche 38, met zicht op BeerPlanet ... Zijstraat van Rue des boucher / Beenhouwerstraat, Grétrystraat, Schildknaapstraat / ... Dichtbij Muntpunt, metro De Brouckère, ...)

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een zeer gezellige avond beleefd. Het eten is uitstekend net als de service! Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: augustus 2019
BombayInn I, Manager van Bombay Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Dank u dat u de tijd heeft genomen ons restaurant een review te geven. We vinden het fijn te horen dat u een zeer gezellige avaond heeft beleefd en dat het eten en de service uitstekend was. Graag zien we u spoedig terug.

31 augustus 2019 beoordeeld

Gezellig, vriendelijk, lekker kortom zeker de moeite waard ! Aanrader chicken Tikka massaal! Indisch in Brussel op zen best.

Datum van bezoek: augustus 2019

Dank u Ken G dat u de tijd heeft genomen ons een 5 sterren review te geven.
We zijn erg blij te lezen dat u vindt dat het eten, bediening en sfeer voor u "indisch in Brussel op zijn best is.

31 augustus 2019 beoordeeld

Het eten was super lekker. De service was ook heel goed en iedereen was ook heel vriendelijk. Zeker en vast aan te raden!

31 augustus 2019 beoordeeld

Zeer rustiele sfeer met zeer zeer lekkere gerechten! Chicken tikka massala is een echte aanrader. Het aanraden meer dan waard! Must do in brussels

Datum van bezoek: augustus 2019

Dank u amaiadg dat u de tijd heeft genomen ons restaurant te reviewen. Het is erg fijn te horen dat u de sfeer fijn vond en de gerecthen erg lekker. Dank u dat u ons restaurant aanraad ! We zien u graag spoedig terug.

Reizigers die Bombay Inn bekeken, bekeken ook

In Bombay Inn geweest? Deel je ervaringen!