“Op zen zondags: zalig.”

Geclassificeerd als nr. 477 van 3.758 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
26 januari 2017 beoordeeld

Voor de eerste keer Brasseries Georges, tafeltje gereserveerd op een zondagnamiddag 15:00.

Bij het binnenkomen zat het stampvol, heel levendig, m.a.w. een zaak dat draait... Love it. Er was nog geen tafeltje beschikbaar voor ons, desondanks we gereserveerd hadden. We mochten met z'n drieën aan de bar vertoeven met een apéro van het huis.

10 min later konden we tafelen. We kozen voor 2 verschillende grote plateaus fruits de mer. Omdat de meeste plateaus voor 2 pers. worden geserveerd, vertelden we de ober dat de chef zijn ding mocht doen om tot een leuke samenstelling voor 3 te komen.

Een duidelijke, uitgebreide wijnkaart. Wij kozen voor een Chablis, die perfect bij de fruits de mer paste.

10 min. later kregen we de plateaus. Z-a-lig. Topkwaliteit, topproducten! Heerlijke sausjes en vinaigrette voor bij de oesters. Puur genieten.

Nadien voor kaas gegaan met een suggestie porto voor een heel schappelijke prijs. De prijs van de plateaus kan misschien aan de duurdere kant zijn, maar het is het zeker waard! Al het personeel dat er rondloopt is tevens enorm vriendelijk en attent.

Merci. Wij komen terug. Parfait.

Schrijf een beoordeling

2 januari 2017 beoordeeld

de service was goed
het eten was uitstekend
de sfeer prettig
ik vond de garçon zeer alert, en de prijs nogal aan de hoge kant voor het geleverde

18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is sfeervol en wordt erg veel bezocht. Is breed bekend in Brussel. Voorgerecht garnalen kroketten. Hoofdgerecht gebakken schol.Nagerecht crème Brûlez. Allemaal goed klaargemaakt. Aanrader.

18 oktober 2016 beoordeeld

Vonden de services deze keer echt niet ok, zeer lang wachten eer wij besteld werden, ook wanneer wij iets extra vroegen. Zeker niet van hun gewoonte :-( Fruits de mer was zoals altijd top! Citroentaart als dessert hmmmmm.

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke en professionele bediening. Ook het eten was zeker in orde. Gerechten zijn ruim voldoende en laten niet lang op zich wachten. Echt leuk om eens de verschillende soorten friet te kunnen proeven. Gezellige sfeer en inrichting doen aan Parijs denken. Heb wel het verkeerde dessert gekregen maar dit hadden ze niet veel later door en kon recht gezet worden. Gelegen aan de mooiere kant van Brussel. Aan te raden voor een gezellig diner!

Reizigers die Les Brasseries Georges Uccle bekeken, bekeken ook

In Les Brasseries Georges Uccle geweest? Deel je ervaringen!