“Super”
Beoordeling van Sea Grill

Sea Grill
Reserveren met
Sea Grill is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 23 van 4.098 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede service, kader kan beter, eten lekker en origineel gebracht, zeer goede atmosfeer, wel prijzig maar voor wat hoort wat!!!

Datum van bezoek: april 2018

19 juni 2018 beoordeeld

De hele avond was perfect in orde: Van het binnenkomen tot de aperitief. Van het voorgerecht tot de kazen. Het wijnassortiment was zeker in orde en werd gepresenteerd door een gepassioneerde sommelier. De hele 'ploeg' was zeer vriendelijk en de stagiair met z'n grappig accent deed enorm zijn best.

De trip én de centen waard!

Datum van bezoek: juni 2018
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn echtgenoot en ik hebben het privésalon racines gereserveerd en hebben de 7 gangen menu met aangepaste wijnen genomen. Elke gang, inclusief de bijhorende wijn, was top! De bediening was uitstekend. Wij hebben nog nooit zo’n goede service gehad. De gerechten volgden elkaar goed op met net genoeg tijd tussen elke gang. Op geen enkele moment hebben we zonder water of wijn gezeten. Ook sprak iedereen Nederlands wat een heel groot pluspunt is. Dankzij het salon hebben we romantisch kunnen tafelen met z’n tweetjes. Dit restaurant is zijn 2 sterren echt waard!

Datum van bezoek: april 2018
28 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel vriendelijk én Nederlandstalig onthaal in rustig warm ingerichte locatie met uiterst comfortabele stoelen aan ruime tafels. Opvallend mooi gedekte tafels. Een extra pluim voor het uiterst professioneel personeel. Zelden zo'n feilloze onderlinge communicatie meegemaakt! Alle gerechten, zonder uitzondering van het eerste hapje tot aan de kaas als dessert, waren verrukkelijk. Bedrieglijk eenvoudig, ware smaakbommetjes, maar met 'herkenbare' smaken en niet té overdadig of complex. Werkelijk één van de fijnste restaurant ervaringen ooit.

Datum van bezoek: maart 2018
22 maart 2018 beoordeeld

Mooi en stijlvol restaurant met een perfecte bediening.
Je voelt je er welkom, en iedereen sprak nederlands met ons.
Schitterende pure visbereidingen. Werkelijk top.
Vers, vers, vers.
Mooie betaalbare wijnkaart.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Sea Grill bekeken, bekeken ook

In Sea Grill geweest? Deel je ervaringen!