“Heerlijk”
Beoordeling van Sea Grill

Sea Grill
Reserveren met
Sea Grill is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 32 van 3.759 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
16 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Van aankomst tot vertrek genoten van onze avond!

Waarom 4/5? Wel voor een 2* zaak mag je muggenziften en dan kan ik wel enkele dingen opsommen die beter kunnen. Maar laat me duidelijk zijn dit zijn details!!! Het eten is fantastisch, service uitmuntend. Alleen jammer dat voor dit alles steeds een stevig prijskaartje wordt gevraagd (wat wel volledig terecht is gezien wat je in ruil krijgt)

Schrijf een beoordeling

26 mei 2017 beoordeeld

Als afsluiter van een geslaagd weekendje Brussel zijn we op een maandagmiddag hier komen lunchen. De locatie en de ontvangst was perfect. Van aperitief tot en met de koffie was alles uitstekend. Ook de bediening was top. Zonder twijfel het beste visrestaurant van Brussel en misschien wel van België.

23 mei 2017 beoordeeld

Wanner je vis wil eten op top gastronomisch niveau is dit absoluut een aanrader. We hebben het viergangen menu genomen. Elk gerecht is zowel wat betreft de smaakcombinaties als de presentatie een voltreffer. De ontvangst en de bediening zijn op hetzelfde hoog niveau. Men is op niet krenterig op de aangepaste wijnen (wordt indien gewenst bijgeschonken).
En een bediening in onberispelijk Nederlands (wat in Brussel niet altijd het geval is). Zijn twee sterren status volledig waard.

22 februari 2017 beoordeeld

Wilde al lang eens naar de Sea Grill gaan. Ik ben kok van beroep. Is me dat toch een teleurstelling geweest. De menu stond ons (ik en mijn vrouw) niet zo aan, dus kozen we om a la carte te eten. Als voorgerecht de Bretoense kreeft : bevatte maar 2 minuscule stukjes kreeft (zelfs geen scharen) die na 2 beten op was. Als hoofdgerecht de King krab : mooie portie krab , maar dat was ook alles. Geen groentjes of een fris slaatje. Onze zin in een dessert was verdwenen. We hebben dan maar allebeide een muntthee genomen : gewoon een zakje muntthee van Lipton. Zelfs in een gewone brasserie krijg je een thee met verse munt. Dit is niet 2 sterren waard !! Veel geld kwijt en met honger van tafel gegaan.

3  Bedank 123.283
1 februari 2017 beoordeeld

Dit restaurant verdient al jaren een derde ster! verbluffende kwaliteit in bord en glas én qua service.

Reizigers die Sea Grill bekeken, bekeken ook

In Sea Grill geweest? Deel je ervaringen!