“een goed restaurant hotel met vriendelijk personeel”
Beoordeling van Le Canterbury

Le Canterbury
Geclassificeerd als nr. 554 van 4.047 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
27 mei 2018 beoordeeld

Dit restaurant maakt deel uit van de groep Nielsvins. Ik kom er rond de 30 jaar en het is er steeds het zelfde : goede kwaliteit voor een redelijke prijs. De garnaalkroketten en de parmesaan-kroketten zijn niet te overtreffen. De filet-américain is superlekker. Overgoten met een pinot noir en het geheel was af

Datum van bezoek: mei 2018

2 januari 2018 beoordeeld

We kwamen hier zo'n 4 jaar geleden en ik herinnerde me toen dat ik een overheerlijke gebraden kip had gegeten met roomsaus, aan een tafeltje naast een haardvuur. Gisteren hebben we hier opnieuw gedineerd met vrienden, op de eerste dag van het nieuwe jaar. Mijn vrienden waren hier voor de traditionele "choucroute" en ik nam opnieuw de specialiteit van het huis : gebraden 1/2 kip met frietjes en appelmoes. Opnieuw was het zeer de moeite waard ! Zeer vriendelijke, tweetalige bediening, mooi internieur en goede menukaart. Een zeer goed adres !

Datum van bezoek: januari 2018
13 september 2016 beoordeeld

Wij waren er speciaal naar toe gegaan na het zien van een TV Programma, (Keuringsdienst van Waren) waarin een Nederlandse reporter uitleg kreeg over het verschil van een Hollands broodje filet Americain en de Steak Tartare die men daar serveert. Omdat wij liefhebbers zijn van een goede Steak Tartare die ja vaak alleen maar in Frankrijk (Parijs) krijgt, gingen we proeven....Deze was een van de betere die wij ooit gegeten hadden, bravo! Bediening, ambiance, terras van dezelfde kwaliteit.

Datum van bezoek: september 2016
21 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het interieur lijkt misschien wat gedateerd maar dit hoort gewoon zo in deze buurt aan de vijvers van Elsene, vol statige herenhuizen. Zeer vriendelijke en professionele bediening en de beste vol-au-vent die ik ooit gegeten heb. Als het mooi weer is kan je hier fijn op het terras lunchen.

Datum van bezoek: juni 2016
19 mei 2015 beoordeeld

De presentatie van het restaurant is in de tijd blijven steken. De presentatie van de dinerborden is bourgondisch. Maar de kwaliteit van de producten en de smaak! TOP! Tot het koekje bij de koffie aan toe is alles van superieure kwaliteit. Snelle, vriendelijke bediening. Voor alle Nederlanders: ga hier naar toe om het originele recept van Filet Americain te proeven. Je zult je smaakpapillen niet geloven!

Datum van bezoek: mei 2015

Reizigers die Le Canterbury bekeken, bekeken ook

In Le Canterbury geweest? Deel je ervaringen!