“Heerlijk”
Beoordeling van La Truffe Noire

La Truffe Noire
Reserveren met
La Truffe Noire is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 188 van 3.754 Restaurants in Brussel
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al verschillende sterrenzaken te hebben bezocht in Brussel nu voor La Truffe Noir gekozen en dat heb ik me niet beklaagd.
Hele vriendelijke ontvangst waar iedereen zijn best deed om nederlands te praten. Een glas champagne gedronken en voor het privelegemenu gekozen. Wijnen per glas gekozen.
Elk gerecht was een streling voor de tong de wijnen heel goed aangepast aan het gerecht.
Vriendelijke mensen en zalige gerechten, hier kom ik zeker terug.

Schrijf een beoordeling

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals steeds, een sublieme culinaire ervaring. Mooi verzorgen, zeer evenwichtige schotels gecombineerd met uitstekende wijnen.

9 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Centrum Brussel. Met lekkere wijnen.
Zwezeriken met kreeft. Veel truffel. Gezellig joviaal kader. We komen terug.

24 oktober 2016 beoordeeld

Goede keuken maar Prijs/ kwaliteit is er wat over aan het worden,tov in het begin
toen we hier kwamen,sinds 2011
Zeer lekkere en verzorgde gerechtjes
Ouderwetse stijl gebleven
Aan verandering toe
Vriendelijk personeel

16 september 2016 beoordeeld

Ben voor mijn verjaardag bij Luigi gaan eten!Voor wie graag truffels eet "this is THE place to be" Ben er al een paar X geweest en telkens kom ik met een gelukkig gevoel buiten.Luigi loopt over van charme en uitleg over zijn passie wat je avond nog specialer maakt!Een pluspunt is ook dat men aan het Nederlands werkt ook dit wordt gesmaaktEn dames onze handtas krijgt ook een stoeltjeHet is er niet goedkoop dit zijn truffels ook niet maar oh zo de moeite waard.Bravo aan het ganse team!!!!!

Reizigers die La Truffe Noire bekeken, bekeken ook

Overijse, Vlaams-Brabant

In La Truffe Noire geweest? Deel je ervaringen!