“Heel lekker!”

Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker en vriendelijke bediening! Goed gelegen aan de kerstmarkt van Brussel. Spijtig dat de zitruimte zeer beperkt was.

Datum van bezoek: december 2019

6 januari 2020 beoordeeld

Vriendelijke tweetalige ontvangst. Zeer proper restaurant in oude brasseriestijl.Personeel wit-zwart gekleed zoals vroeger. Tijdloze klasse. Tafels gedekt zoals het hoort, napjes inclusief.Boemen als decoratie. Kortom gewoon gezellig.
zeer vriendelijk en capabel personeel, alsook de patron.
Grote porties klassieke viskeuken klaargemaakt volgens het boekje.
Hier voel je je thuis.Prijzen niet goedkoop maar kwaliteit heeft zijn prijs.
Een classico .

Datum van bezoek: december 2019
6 december 2019 beoordeeld

Al vaak voorbij gelopen en nu toch naar binnen gegaan. Klassiek belgisch restaurant. Na afloop een korte discussie over de frietjes: 'we snappen niet waarom ze slap en bruin zijn, we krijgen ze niet krokant'... Sorry, dat kan niet in een belgisch restaurant van deze standing. De rest van de maaltijd was ok. Beetje prijzig.

Datum van bezoek: juni 2019
28 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Inrichting is typisch Brusselse bistrot. Alles opvallend netjes. Vriendelijke én professionele bediening. Copieuze schotels, klaargemaakt volgens de regels van de kunst met topproducten. Correcte prijzen. Wij komen zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2019
27 oktober 2019 beoordeeld

Uitstekende bediening, leuke interactie. Goede wijn aanbevolen bij de maaltijd. Voorgerecht garnalen kroketten, daarna heerlijke mosselen en dessert. We hebben genoten.
Ik kom graag nog eens terug.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die La Belle Maraichere bekeken, bekeken ook

In La Belle Maraichere geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.