“Romantisch restaurant, maar de gerechten vielen tegen.”

L'idiot du Village Legasc SA
Geclassificeerd als nr. 353 van 3.754 Restaurants in Brussel
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm gezellig restaurant, perfect voor stellen. Onze beide hoofdgerechten waren echter een zware teleurstelling. De room bij de eend vonden we geen geslaagde combinatie en het creeerde een echt zwembad in het bord. De messen sneden amper. De suggestie van asperges was ook niet dat: er lagen alleen maar asperges op het bord afgewerkt met chorizo > niet geslaagd. De bediening was OK, maar om 22u30 werden we buiten gekeken. Verder konden we niet met maestro betalen, enkel met mastercard. We zijn erg teleurgesteld weggegaan, want dit restaurantje verdient geen 4/5 op tripadvisor!

Schrijf een beoordeling

12 februari 2016 beoordeeld

In een zijstraat van de 'Rue Haute' ligt dit leuk ingericht restaurantje. De sfeer is gezellig en romantisch. De bediening is goed. De menukaart is origineel. De wijnkaart is zeer Frans georiënteerd. Van de gerechten hadden we meer verwacht. Als voorgerecht namen we een warme foie gras. Het gerecht had zijn naam niet gestolen ;-) een mooi stuk lever druipend in het vet... en dat was het. Daarna namen we een skrei die wel mooi geserveerd werd. Al bij al hadden we voor deze prijsklasse toch meer verwacht van de keuken.

8 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer teleurstellende ervaring.
Ontvangst was chaotisch. Leuke zaal en zeker eens "iets anders" maar ondanks dit gegeven een gebrek aan organisatie.
Wansmakelijke gerechten en dit met 5!! personen in de keuken voor amper 40 gasten.
Kwaliteit slechter dan lunchgarden aan gastronomische prijzen.

28 juni 2015 beoordeeld

Tof 'bruin' restaurant met uitstekend en zeer vriendelijk personeel! Lekker menu, goede wijnen en gul in bediening. Aan te raden!

17 mei 2015 beoordeeld

In de buurt van het Vossenplein, wat vergeten in een zijstraatje. Warm persoonlijk welkom. Sprookjesachtig interieur. De beide eigenaars doen hun uiterste best je de kaart toe te lichten en dit ook in het Nederlands.
De lunch was niet echt waw , mijn vrouw nam het lamsgerecht , die nogal prijzig was maar zeer lekker. De wijn was wat teleurstellend voor de prijs.
Komen hier zeker nog eens terug.

• Sfeer

Reizigers die L'idiot du Village Legasc SA bekeken, bekeken ook

In L'idiot du Village Legasc SA geweest? Deel je ervaringen!