“Behulpzame Voiturier”
Beoordeling van L'Ecailler du Palais Royal

L'Ecailler du Palais Royal
Reserveren met
L'Ecailler du Palais Royal is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 318 van 3.759 Restaurants in Brussel
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Reserveringen
11 juli 2017 beoordeeld

Eten: voortreffelijk. Kader: klassiek. Onthaal: ondermaats en denigrerend. Als gastvrouw met 5 voorname -nederlandstalige- heren werd ik aardig in mijn -vlaams- bloodje gezet.. Gelukkig is er een vriendelijke 'voiturier' die je hartelijk ook in het nederlands behelpt..

Schrijf een beoordeling

9 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het interieur dateert van toen mijn oma nog hip was. Het eten is verzorgd en lekker. Zeer goede skrei en oesters vooraf. Bediening is overdreven vriendelijk en gemaakt onderdanig. Niet authentiek. Goede wijnen maar iets overdreven geprijsd. Ik kan me voorstellen dat dit in de jaren 70 een topper was. Nu niet meer.

8 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jarenlang gekend als een van de beste visrestaurants van Brussel en dat klopt. Alle schotels waren verfijnd lekker, zowel qua kwaliteit als bereiding, maar naar ons oordeel inderdaad geen ster waard. Daarenboven was de bediening helemaal niet denderend. Het interieur is best gezellig, al is de zaal eerder gehorig, de prijzen excessief hoog !

15 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Terwijl dit ooit een vaste waarde was voor visgerechten is dit geevolueerd naar een extreem duur adres met slechts gemiddelde kwaliteit. Wanneer je 7,50 Euro betaalt voor een oester, dan mag deze niet minuscuul zijn. Gewoon knettergek!

14 november 2015 beoordeeld

Kom hier regelmatig lunchen/dineren,keer op keer het beste wat er is. Keuze uit oesters, verse vis en mijn favoriet aller tijden : de tarbot.
Wel hogere prijsklasse voor topprodukten, dus met veel plezier komen we terug.

Reizigers die L'Ecailler du Palais Royal bekeken, bekeken ook

In L'Ecailler du Palais Royal geweest? Deel je ervaringen!