“Kan beter”

Keukens: Libanees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 juli 2019 beoordeeld

We hadden een aantal dagen vooraf een tafel gereserveerd maar toen we aankwamen was het alsof men de reservatie niet terugvond. Men heeft ons tenslotte een tafel aangeboden juist aan de ingang wat niet zo gezellig was.
De mezze en de brochettes waren correct. De service et de timing zijn voor verbetering vatbaar. Sommige schotels die nog niet volledig geconsomeerd waren, werden reeds verwijderd. Het vlees kwam veel te snel en was bijgevolg koud na het verorberen van de mezze.

Datum van bezoek: juli 2019

13 april 2019 beoordeeld

De mezze in deze authentieke Libanees op een steenworp van de Brusselse Grote Markt blijft een festijn voor de smaakpapillen. De bediening is professioneel en vriendelijke, het kader met de mozaïek doet een beetje denken aan een omgekeerd zwembad. De wijnkaart is beperkt maar authentiek en de Libanese wijnen kunnen zeker naast menig anderen hun mannetje staan. De Libanese keuken evolueert niet echt maar is door de evolutie naar 'meer groenten' actueler dan ooit. Mits 'consumptie met mate' steeds een prettig terugzien met dit lekker restaurant.

Datum van bezoek: april 2019
25 januari 2019 beoordeeld

Gezellige zaal. Je kan een uitgebreide Libanese mezze bestellen voor meerdere personen. Een variatie aan eenvoudige tapas uit het Midden-Oosten en dit aan een zeer correcte prijs. We dronken er een rode Clos St Thomas bij, een prima volle en evenwichtige wijn uit de Bekaa vallei. Een eenvoudig maar goed adresje.

Datum van bezoek: januari 2019
20 september 2018 beoordeeld

Heel gezellig zitten, vriendelijke service, fijn concept ( gelijkaardig aan tapasbordjes ) en gezond eten !

Datum van bezoek: juli 2018
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goed gezellig interieur wat donker. Voorts heel erg lekker gegeten. Zeer veel verschillende gerechtjes geprobeerd humus enz. Grilladz was heel smaakvol. Dessert beperkt tot fruit en een gebakje. De moeite waard op loopafstand van de grote markt.
Rode wijn was perfect

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Al Barmaki bekeken, bekeken ook

In Al Barmaki geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.