“Wanneer komt die 3de ster?”
Beoordeling van Comme chez Soi

Comme chez Soi
Geclassificeerd als nr. 13 van 3.958 Restaurants in Brussel
Keukens: Europees
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit jaar zijn we bij Comme Chez Soi gaan eten, iedereen die ik erover sprak had een mening van “oubollig” “vergane glorie” “ zou jij daar wel gaan eten?” Maar uiteindelijk moet ik toegeven dat ik hier wel het lekkerste van allemaal gegeten heb van de klasse restaurants ik aandeed! Op het eerste zicht lijkt het op een “simpele” gebouw niet zoals bij The Jane of Hertog Jan en het interieur is inderdaad niet meer van deze tijd. we zaten aan een tafel dicht bij de keuken. De bediening was super professioneel, Laurence kwam bij ons aan tafel om haar voor te stellen. Het eten was gewoon uitmuntend!!!! We hebben toch al waren sterren restaurants gedaan maar hier was echt alles af! Ik lust bv geen zuivel producten maar hier en bij Hertog Jan kreeg ik echt volwaardige gerechten zonder dat het ingrediënt melk of kaas weglieten zoals bij the Jane bijvoorbeeld. Er werd rekening gehouden met mij de klant, een dikke proficiat hiervoor aan het team! Natuurlijk kan ik de mensen begrijpen die vinden dat de Comme Chez Soi vergane glorie is maar ik vind dat het nog altijd over eten ga en niet over show en hier was het eten echt super goed in plaats van sommige restaurants en koks verkopen teveel show, Laurence, Lionel en team we zijn fan van jullie en moesten we de kans nog hebben dan komen we zeker nog eens terug! En go for it voor die 3de ster jullie verdienen het echt!

Groetjes,
Merveille en familie
3/02/3018

CommechezSoiBrussels, Propriétaire van Comme chez Soi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2018

Een enorm bedankt voor deze geweldige reactie !

10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten doch heel duur . Zouden meer volk krijgen moesten ze niet zo een speciale gerechten serveren. De mensen vragen dit niet meer. Maar het was lekker. Ik denk dat eigenlijk de kok niet op die sterren moet rekenen en hij zou meer overhouden moest hij het gewoner doen. Alleszins hij kan het. Keep iT simpel

CommechezSoiBrussels, Propriétaire van Comme chez Soi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 maart 2018

Bedankt voor je reactie. We evolueren elke dag en stellen ons constant vragen ... We agree, let's keep it simple and go straight to the right tastes !

27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening in het Nederlands, wat in Brussel geen evidentie is.
Hebben genoten van een exquise menu dat ons werd geserveerd in een prive zaaltje (8 personen).
De gerechten waren stuk voor stuk klassiekers en absoluut zeer lekker.

Hartelijk dank voor je reactie !

22 januari 2018 beoordeeld

Dit restaurant was een 35-tal jaren nog veel beter en er zijn ondertussen een paar 10-tallen uitstekende restaurants bijgekomen, maar het blijft een ongelooflijke ervaring om hier te dineren. Traditionele gerechten, zeer mooi gedresseerd. De bediening is stijlvol, attent en vriendelijk. De prijzen zijn jammer genoeg nog wat gebaseerd op de periode toen dit restaurant tot de top 3 van het land behoorde ...

Bedankt voor het delen van je ervaring.

Vriendelijke groeten,

8 december 2017 beoordeeld

Bij ons huwelijk kregen we een cadeaubon van de getuige om te mogen dineren bij "Comme Chez Soi". De ontvangst was klassevol. We waren een beetje te vroeg waardoor we mochten aperitieven in de wijnkelder. Wat een schatten liggen daar verborgen! Na het aperitief werden we aan tafel begeleid. We namen de 7-gangen menu en werden overdonderd door de presentatie, textuur en explosie aan smaken. Dit alles op een stijlvolle manier aan tafel gebracht en met bijhorende wijnen. Heel het plaatje klopte en maakt dat we er zeker nog eens willen dineren.

CommechezSoiBrussels, Propriétaire van Comme chez Soi, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 januari 2018

Hartelijk bedank voor deze reactie Meneer.

Comme chez Soi's Team

Reizigers die Comme chez Soi bekeken, bekeken ook

In Comme chez Soi geweest? Deel je ervaringen!