“Daguitstap Brussel met dochter ”
Beoordeling van Comme chez Soi

Comme chez Soi
Geclassificeerd als nr. 7 van 3.758 Restaurants in Brussel
Keukens: Europees
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Al gereserveerd vooraf bij rest "comme chez Soi "
Zeer mooi , aangenaam oud pand en we hadden het geluk in de keuken te 'ogen zitten ! 12mensen in de keuken 9 mensen vr de zaal . We hebben gekozen vr een aperitief van het huis . Zeer lekker en wel straf :-) vergezeld met lekkere hapjes . Zeer vriendelijke bediening een restaurant waar je onmiddellijk thuis voelt . We hebben dan de lunch ( 60) € genomen visgerecht was meer dan voldoende ze komen zelfs herhaaldelijk vragen of je nog saus bij wilde !dan het hoofdgerecht zeker weer voldoende en ook dan kwamen ze met supplement saus . Het dessert was superlekker! Zeker een restaurant waar je niet met honger van tafel gaat ! En vr mij was mevrouw een zeer goeie gastvrouw zij zouden kunnen 1 personeelslid afschaffen mevrouw deed het uitstekend en de kok was super vriendelijk wij gaan zeker terug vr de vriendelijkheid en gastvrijheid van de uitbaters !

Schrijf een beoordeling

18 maart 2017 beoordeeld

Je komt hier in de eerste plaats voor het lekkere eten, wat nu ook weer een topper was. Maar het geheel klopt 100%. Vriendelijke bediening en ontvangst en een heel mooi interieur. Het blijft voor ons een "specialleke"!! Waar blijft trouwens die 3de ster?

17 maart 2017 beoordeeld

Voor de prijs die we betaalde 450 euro per koppel had ik meer verwacht. De kaart was niet uitnodigend de gekozen gerechten middelmatig.
Bijvoorbeeld de kreeftensalade was een mager beestje en de st jacquet met rauwe langoustines niet echt geslaagd.
Ons hoofdgerecht sole met mouseline saus zwom letterlijk in de saus.
Middelmatige prestatie spijtig voor zulk een top restaurant.
Deze keer zal het lang duren voor we terugkomen.
Sorry voor de vriendelijke staf.

13 maart 2017 beoordeeld

Prachtig decor, verfijnde gastronomie vergezeld van uitstekende wijnen. Attente bediening en een sympathieke gastvrouw.Perfect!

15 februari 2017 beoordeeld

In een mooi art nouveau interieur hebben we genoten van een vijfgangen lunch voorafgegaan met lekkere amuses. Alle gerechten waren zowel een harmonie van smaken als een meesterwerkje van bordschikking met kleuren en vormen.
De ingrediënten waren top, de kruiding was perfect. Dat alles zonder onnodige fantasietjes. We kregen uitstekende aangepaste wijnen. De thee werd opgediend na de gepaste bereidingstijd, we dienden dan ook niet zelf te chronometreren, ook de pauzes tussen de gerechten waren niet te lang. De bediening was heel attentvol en vriendelijk, dat mag ook worden gezegd van de ontvangst door de echtgenote van de chef. Alles verliep in het Nederlands, wat in Brussel niet vanzelfsprekend is. Alhoewel alle tafeltjes waren bezet werd niemand gestoord de gesprekken aan de buurtafels. Kortom, al hoewel het niet goedkoop is, was het een het geld meer dan waard.

Reizigers die Comme chez Soi bekeken, bekeken ook

In Comme chez Soi geweest? Deel je ervaringen!