“Aanrader”
Beoordeling van Aux Armes de Bruxelles

Aux Armes de Bruxelles
Reserveren met
Aux Armes de Bruxelles is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 136 van 3.759 Restaurants in Brussel
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant met uitstekende bediening.
Ook de snelheid zit er goed in . Gerechten waren heerlijk en vers . Mooie locatie in de binnenstad van brussel.

Schrijf een beoordeling

19 maart 2017 beoordeeld

Geen idee toen we hier binnenkwamen dat dit zo goed was! Bediening perfect. Alle gerechten uitstekend klaar gemaakt, niet zuinig met de wijn, en we konden ook een espresso krijgen in plaats van koffie uit de kan.

16 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lang getwijfeld of in de Rue de Boucher nog wel een degelijk Restaurant kon bestaan tussen al die toeristenvallen....
Uiteindelijk toch de recensies vertrouwd er geboekt (via "the fork" aan -30%)
We hebben er geen seconde spijt van gehad!
Mooie authentieke Brasserie met lekkere no nonsens keuken. Ok, de garnaal kroketten kunnen smaakvoller maar waren best te doen. De gepocheerde Kabeljauw met aardappelen en mousseline saus was fenomenaal lekker, maar zonder franjes gepresenteerd op het bord. Wijnen en bieren aan de dure kant maar dat is overal in Brussel centrum.
Wij gaan zeker terug!

26 februari 2017 beoordeeld

Keurig wir gedekte tafels, keurige zaak, keurige bediening en keurige gasten. Alles keurig! Ook wel eens leuk en echt Belgisch!
Het deed me goed om weer eens echt Belgisch te kunnen eten: Mosseltjes in knoflookboter en Waterzooi van kip.
Heerlijk!

19 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd goed! Traditionele Belgische keuken in mooi kader ( zeker in het brasserie deel van het restaurant). Aanrader zijn de mosselen: niet beter te vinden in de hoofdstad!

Reizigers die Aux Armes de Bruxelles bekeken, bekeken ook

In Aux Armes de Bruxelles geweest? Deel je ervaringen!