Marijn L

Wauw, wat een mooi hotel

Beoordeling van The Dominican, Brussels
5,0 van 5 bollen28 feb 2024 beoordeeld
Wat een prachtig hotel. De sfeer van het oude klooster lieten ze goed doorschemeren. De personeel was behulpzaam. Zo kregen we een bestandje met allemaal tips voor de omgeving. De ligging is perfect. Een rustige straat en toch zo dicht op het midden van het centrum.
Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
  • ibis
1.9 km van The Dominican, Brussels
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 14 januari 2024

Mijn man en ik waren met de kerstvakantie in Brussel geweest.
Geweldige hotel 10 minuten lopen van het Brussel Centraal station. Ligging in het centrum, maar toch rustig..
Hotel met een zeer vriendelijk personeel een geweldig ontbijt buffet.
Mooi ingericht, goede kamers, aan de tuinkant dus geen geluidoverlast van buiten.
De bedden zijn zeer comfortabel.
Wij komen zeker nog een keertje terug.

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 14 oktober 2023

The Dominican is een schitterend hotel met karakter en is zeer goed gelegen in het centrum pal achter de Koninklijke Muntschouwburg. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Prima bar en uitstekend restaurant. Gezellige sfeer.

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 18 september 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel in hartje centrum van Brussel. Mooie kamer voorzien van alle gemakken en een heerlijk ontbijtbuffet. Leuk en sfeervol ingericht. Mooie binnenplaats waar je fijn kunt ontbijten en dineren. Aardig personeel en behulpzaam. Hebben regelmatig mooie aanbiedingen waarbij bij 2 dagen en een extra dag gratis wordt aangeboden.

Kamertip: Vlak in de buurt een geschikte en betaalbare parkeer garage; de schandknaap
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 8 september 2023

Prima hotel gelegen in het centrum van Brussel. Parkeermogelijkheden heel dichtbij en qua prijs acceptabel (35 euro voor 48 uur) Goede kamer; schoon en netjes. Ontbijt prima, ruime keuze zowel zoet als hartig. We komen terug als we weer naar Brussel gaan.

Datum van verblijf: september 2023
Hotel- cmanager, Marketing van The Dominican, Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.

We zijn verheugd te horen dat u tevreden was met de nette kamers en het uitstekende ontbijt. Onze centrale locatie in Brussel en de nabijheid van parkeergelegenheden zijn inderdaad een groot pluspunt voor onze gasten.

Het is fijn om te weten dat u onze prijzen acceptabel vond en dat u genoten heeft van de schone en nette kamer. We streven ernaar om een breed scala aan zowel zoete als hartige opties aan te bieden tijdens het ontbijt, en we zijn blij dat dit aan uw verwachtingen voldeed.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.
Vriendelijke groet,

Beoordeeld op 29 juli 2023 via mobiele applicatie

We hebben een fantastisch verblijf gehad in The Dominican. Wat een prachtig hotel!! Het eten is van een geweldige kwaliteit. We aten buiten in de sfeervolle court yard, magisch. De bar in de avond is ook heel erg leuk; levendig en leuk publiek. Heerlijke cocktails trouwens. Uniek plekje in zo’n drukke stad. We komen zeker terug. Bedankt!

Datum van verblijf: juli 2023