7 personen bekijken dit hotel
Priceline
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Vio.com
Beoordeeld op 18 maart 2023 via mobiele applicatie

Hotel is geweldig mooie ambiance vooral de muziek in de lift Voorgerecht was heerlijk maar steak was weinig verrassend. Ook op een prima plek in het centrum. Kamers zijn mooi in gericht en fijn dat elke verdieping een herkenbaar schilderij heeft.

Kamertip: Parkeren in de munt
Datum van verblijf: maart 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 februari 2023

The Dominican is een heerlijk hotel in het (toeristische) hart van Brussel. Bij binnenkomst voel je gelijk een soort rust.
Het inchecken gaat vlot en de medewerkers zijn zonder uitzondering vriendelijk.
Wij verbleven in de junior suite en die was ruim opgezet en gelegen aan de binnentuin. Voor de rust, vermoedelijk een goede keuze. Goed bed, goede douche.

Vermoedelijk heeft op dezelfde plek ooit een klooster of een ander religieus gebouw gestaan en dat thema is doorgevoerd in het hele hotel. Persoonlijk vond ik het Gregoriaans gezang in de lift wel iets té. De eerste keer bij het instappen in de lift heeft het nog wel wat, daarna begon het me wat te vervelen.

Wij hadden verzocht om de grootste badjassen beschikbaar; helaas is er alleen XL voorhanden. Te klein in ons geval. Ofschoon er geen (voor zover ik weet) standaard turndown service is, werd de kamer wel netjes opgeruimd toen op ons verzoek schone handdoeken werden gebracht (toen wij naar buiten waren voor het diner).

De bar is prima en er is voldoende keuze. Wij wilden nog een meat/cheese platter bestellen, maar dat was helaas na sluiting van de keuken. Wel zou ik verwachten dat er na 22 uur wel nog wat nootjes of chips op tafel kunnen worden gezet bij de borrel; wel zo gezellig en daar heb je geen keuken voor nodig. Daarnaast is de 'zit' in de bar óf een hele actieve, rechtop zittende op de stoelen of laag hangend in de banken. Kortom, iets er tussenin zou wat relaxter zijn, met als gevolg 'doe nog maar een drankje'.

Tot slot het ontbijt; zeer goed. Mooie verse producten. Wafels worden ter plekke gemaakt. Er is een a la carte selectie en de Eggs Benedict waren werkelijk perfect. Een klein puntje, de selectie van vleeswaren was wat beperkt. Ook hier weer zeer vriendelijke medewerkers in de bediening met het oog op de gast gericht.

Datum van verblijf: februari 2023
Hotel- cmanager, Marketing van The Dominican, Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2023

Beste Stannie,
Bedankt voor uw uitgebreide feedback.

Het verheugt ons te lezen dat jullie ons hotel heerlijk vonden en dat jullie dan ook hebben genoten van een comfortabel en rustgevend verblijf. We waarderen dat jullie ons ook feedback geven voor enkele zaken die we kunnen verbeteren. Dat hebben we allemaal genoteerd en we gaan ermee aan de slag. Jullie complimenten voor ons team geven we zeker door. Bedankt om jullie ervaring met ons te delen!

Een volgende keer staan we met plezier opnieuw voor jullie klaar.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 4 februari 2023

Het hotel is mooi en leuk. Fantastische ligging midden in het centrum. Maar ga er niet heen in de winter. De kamers zijn erg warm met alleen warmte en geen airconditioning. Je kunt het raam een paar centimeter openen, maar dat helpt niet genoeg. Moeilijk om in een mooi hotel te slapen als het de hele nacht warm is en de drukte en rumoer van buiten. Douchewater ging van lauw naar kokend. Niet echt relaxed. Jammer want kamers en hotel zien er mooi uit, maar deze tekortkoming kan niet voor een hotel van deze klasse. Receptie personeel was erg aardig, maar had behalve een tafelventilator geen andere oplossing voor ons. De technische dienst was niet bereikbaar volgens receptie.

Datum van verblijf: februari 2023
Hotel- cmanager, Marketing van The Dominican, Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2023

Beste meneer,
We waarderen het dat u de tijd nam een review te plaatsen.

Het verheugt ons te lezen dat jullie onze inrichting mooi vonden en dat onze ligging jullie ook kon bekoren. Namens ons team danken we jullie voor het compliment. Het spijt ons echter dat jullie problemen ervaarden met de verwarming en dat de technische dienst tijdens jullie verblijf niet beschikbaar was om dat op te lossen. We hebben jullie feedback genoteerd en werken eraan. Hopelijk hebben jullie verder wel genoten van een aangenaam verblijf.

We verwelkomen jullie graag opnieuw voor een gegarandeerd betere ervaring.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 oktober 2022 via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel, goede nachtrust en het zeer lekkere ontbijt zijn zeer zeker het vernoemen waard. Had wat last van de smalle kussens na eerste nacht, aan de balie gevraagd voor ander kussen binnen de vijf minuten probleem opgelost. Hartelijke dank aan de balie bediende . Heel goede uitvalsbasis om de stad te ontdekken. De sfeervolle bar en het leuke met veel licht inval leuke eetgedeelte. Zou het verblijf zeer zeker terug boeken bij een volgend bezoek aan Brussel.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 22 april 2022

Ik had de beste ervaring in dit hotel!
Het was mijn eerste keer dat ik in dit prachtige hotel verbleef.
Het personeel was erg aardig en behulpzaam en gaf mijn verblijf een personal touch. Iets wat je bij andere hotels niet vindt. De kamer was proper en het eten was geweldig!

's Middags genoot ik van een cocktail buiten op de binnenplaats die midden in het hotel ligt. Het interieur is zeer elegant en creatief, wat het een van de meest trendy bars in Brussel maakt!
De kamer waarin ik verbleef had een super goed uitzicht wat mijn verblijf nog beter maakte.

De centrale ligging maakt het zeer goed bereikbaar met de trein en het is ook dicht bij de meeste toeristische attracties.

Dit hotel/restaurant zou een van de top dingen moeten zijn die je bezoekt als je in Brussel bent! Zou het iedereen aanraden!

Advies: ga voor het a la carte ontbijt! (Je zult niet teleurgesteld worden)

Datum van verblijf: april 2022
Customer Support, Marketing van The Dominican, Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2022

Beste Victor,
Bedankt voor uw fijne review.

Het doet ons plezier dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed en dat u heeft genoten van het uitzicht.
Het verheugt ons dat het ontbijt u heeft gesmaakt.

Vriendelijke groet en graag tot ziens,