7 personen bekijken dit hotel
Priceline
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Vio.com
Beoordeeld op 3 oktober 2022 via mobiele applicatie

Super vriendelijk personeel, goede nachtrust en het zeer lekkere ontbijt zijn zeer zeker het vernoemen waard. Had wat last van de smalle kussens na eerste nacht, aan de balie gevraagd voor ander kussen binnen de vijf minuten probleem opgelost. Hartelijke dank aan de balie bediende . Heel goede uitvalsbasis om de stad te ontdekken. De sfeervolle bar en het leuke met veel licht inval leuke eetgedeelte. Zou het verblijf zeer zeker terug boeken bij een volgend bezoek aan Brussel.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 22 april 2022

Ik had de beste ervaring in dit hotel!
Het was mijn eerste keer dat ik in dit prachtige hotel verbleef.
Het personeel was erg aardig en behulpzaam en gaf mijn verblijf een personal touch. Iets wat je bij andere hotels niet vindt. De kamer was proper en het eten was geweldig!

's Middags genoot ik van een cocktail buiten op de binnenplaats die midden in het hotel ligt. Het interieur is zeer elegant en creatief, wat het een van de meest trendy bars in Brussel maakt!
De kamer waarin ik verbleef had een super goed uitzicht wat mijn verblijf nog beter maakte.

De centrale ligging maakt het zeer goed bereikbaar met de trein en het is ook dicht bij de meeste toeristische attracties.

Dit hotel/restaurant zou een van de top dingen moeten zijn die je bezoekt als je in Brussel bent! Zou het iedereen aanraden!

Advies: ga voor het a la carte ontbijt! (Je zult niet teleurgesteld worden)

Datum van verblijf: april 2022
Customer Support, Marketing van The Dominican, Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2022

Beste Victor,
Bedankt voor uw fijne review.

Het doet ons plezier dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed en dat u heeft genoten van het uitzicht.
Het verheugt ons dat het ontbijt u heeft gesmaakt.

Vriendelijke groet en graag tot ziens,

Beoordeeld op 5 maart 2022

Prachtig hotel midden in het centrum van Brussel
Heel sfeervol en luxe hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Mooie kamers van alle gemakken voorzien
Lekker en uitgebreid ontbijt
Ondanks dat het midden in het centrum ligt toch heel rustig
Dit hotel is een echte aanrader

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 26 februari 2022

The Dominican Hotel is centraal gelegen in Brussel. Het heeft een fraai uitstraling. De kamers zijn ruim en voorzien van alle gemakken.
Het belangrijkste is de vriendelijke en professionele staf. Het ontbijt was uitstekend.

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Customer Support, Marketing van The Dominican, Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2022

Beste Manu,
Bedankt voor uw recensie.

Het doet ons veel plezier dat we met onze goede faciliteiten, ons gastvrije personeel en smakelijke ontbijt bijgedragen hebben aan een geslaagd verblijf.

We staan bij een volgend bezoek graag opnieuw voor u klaar.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 21 februari 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, vriendelijk personeel, top-kamer en faciliteiten. Perfect ontbijt waarbij je zelfs enkele kleine gerechten a-la-Carte kan bestellen.
Perfecte locatie in het centrum.
Parkeren in Schildknaap op 2min lopen, vooraf reserveerbaar bij Interparking.

Datum van verblijf: februari 2022
Customer Support, Marketing van The Dominican, Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2022

Beste Glenn,
Bedankt voor deze perfecte score.

Het verheugt ons te lezen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel en dat het comfort in de kamer hiertoe kon bijdragen. Ons team dankt u voor het mooie compliment.

Een volgende keer staan we graag opnieuw voor u klaar.

Met vriendelijke groeten,