6 personen bekijken dit hotel
Priceline
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Vio.com
Beoordeeld op 5 maart 2022

Prachtig hotel midden in het centrum van Brussel
Heel sfeervol en luxe hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
Mooie kamers van alle gemakken voorzien
Lekker en uitgebreid ontbijt
Ondanks dat het midden in het centrum ligt toch heel rustig
Dit hotel is een echte aanrader

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 26 februari 2022

The Dominican Hotel is centraal gelegen in Brussel. Het heeft een fraai uitstraling. De kamers zijn ruim en voorzien van alle gemakken.
Het belangrijkste is de vriendelijke en professionele staf. Het ontbijt was uitstekend.

Datum van verblijf: februari 2022
  • Reistype: Reisde voor zaken
Customer Support, Marketing van The Dominican, Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2022

Beste Manu,
Bedankt voor uw recensie.

Het doet ons veel plezier dat we met onze goede faciliteiten, ons gastvrije personeel en smakelijke ontbijt bijgedragen hebben aan een geslaagd verblijf.

We staan bij een volgend bezoek graag opnieuw voor u klaar.

Met vriendelijke groeten,

The Dominican Team
T. +32 (0)2 203 08 08 - info@thedominican.carlton.be

Beoordeeld op 21 februari 2022 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, vriendelijk personeel, top-kamer en faciliteiten. Perfect ontbijt waarbij je zelfs enkele kleine gerechten a-la-Carte kan bestellen.
Perfecte locatie in het centrum.
Parkeren in Schildknaap op 2min lopen, vooraf reserveerbaar bij Interparking.

Datum van verblijf: februari 2022
Customer Support, Marketing van The Dominican, Brussels, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2022

Beste Glenn,
Bedankt voor deze perfecte score.

Het verheugt ons te lezen dat u een aangenaam verblijf had in ons hotel en dat het comfort in de kamer hiertoe kon bijdragen. Ons team dankt u voor het mooie compliment.

Een volgende keer staan we graag opnieuw voor u klaar.

Met vriendelijke groeten,

The Dominican Team
T. +32 (0)2 203 08 08 - info@thedominican.carlton.be

Beoordeeld op 4 februari 2022 via mobiele applicatie

Heel mooi kader. Behoorlijk ruime en nette kamer. Badjassen aanwezig. Goede bedden. Zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Centraal gelegen. Supervriendelijke service, zowel bij onthaal als bij het ontbijt. Gezellige bar om ‘s avonds te aperitieven of een afzakkertje te drinken. Wij zijn fan !

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 2 februari 2022

Voor de 2e keer verbleven we in dit prachtige hotel maar nu met onze kinderen. Dit hotel is een beleving op zich vanaf het moment dat je binnenstapt in de prachtige hal en de geur van een huisparfum je omringt. De vriendelijke ontvangst door de gastheer/vrouw. In de bar werden we vriendelijk geholpen en de gastheer grapte nog wat met de kinderen en verzorgde een heerlijke chocomelk met slagroom voor onze jongste. Ook bij het ontbijt kwam hij even langs en vertelde dat ze vooral lekker de pancakes moesten bestellen.
De kamers waren prachtig en dmv de tussendeur die al openstond waren we toch samen. De mooie muziek die in de kamer speelde, maar ook in de liften, de toiletten met hun bijzondere ontwerp. Ja dit is een hotel om je af en toe eens even in terug te trekken voor een heerlijk weekendje weg in luxe. Een geweldige uitvalsbasis in het drukke en gezellige centrum van Brussel.

Kamertip: kamers met uitzicht op de binnenplaats zijn denk aan te raden ivm het geluid van de stad al zit het hotel in een rustige hoek.
Datum van verblijf: januari 2022