“De perfectie zeer nabij en zeker op alle gebied uitzonderlijk ”
Beoordeling van Le Rabassier

Le Rabassier
Geclassificeerd als nr. 1 van 4.098 Restaurants in Brussel
Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
19 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met 3 personen waaronder een persoon moeilijk te been en die bovendien niet van truffels houdt en een vegetariër (wel vis). Het onthaal was zeer vriendelijk en behulpzaam, de gastvrouw charmant en de chef is ons uitgebreid komen helpen om het juiste menu samen te stellen. Het eten is onbeschrijfelijk lekker en speciaal, de bediening 10 op 10, alles is mooi en uitzonderlijk, de borden en zelfs het botervlootje. Dit was een avond met een gouden randje. Bravo voor dit jonge stel. Ça sort de l'ordinaire.

Datum van bezoek: december 2017

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleinschalig restaurant in een mooi kader, perfecte bediening en heerlijke, verrassende gerechten. De kwaliteit van dit alles verantwoord de prijs. Een aanrader!

Datum van bezoek: november 2017
16 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je komt binnen , je word warm onthaalt maar als volgt als je aan de menu begint zie je weinig terug van het gastvrijheid en is men alleen bezig met het opdienen en afruimen van de tafel men kijkt niet echt naar het uiterste belevenissen.. het eten is matig , alles is op één lijn, vind ik persoonlijk wel heel spijtig , heel kleine porties..
En er komt in elke gerecht de zelfde truffel in.. als je in zon zaak gaat dat specialiseert is in truffel verwacht je ook dat je variëteiten krijgt van de truffel ( met verschillende truffels werken) niet steeds de zelfde gebruiken... is heel duur voor wat het is .. niet aanspreekbaar

Datum van bezoek: oktober 2017
6 september 2017 beoordeeld

Voor mij N° 1 in Brussels qua kwaliteit/prijs. . Zeker een aanrader voor zaken dinners maar ook romantisch tafelen.

Datum van bezoek: november 2016
12 juni 2017 beoordeeld

zeer lekker experimentele zeer persoonlijke keuken, in een mooi kader met een zeer vriendelijke bediening, twee voorgerechten en twee nagerechten je moet wel wat honger hebben.
Verder wat Nederlands leren zou niet slecht zijn

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Le Rabassier bekeken, bekeken ook

In Le Rabassier geweest? Deel je ervaringen!