Wim73
Houyet, België

Aanrader

Beoordeling van Hotel Orts
4,0 van 5 bollen10 dec 2018 beoordeeld
Geregeld zetten we 's avonds een stapje in Brussel en boeken we een hotel om op ons gemak te zijn. Het was onze eerste maal in dit hotel, aangezien onze gebruikelijke plaatsen reeds volzet waren. We waren echter aangenaam verrast. Heel vriendelijk en joviaal onthaal, propere, ruime kamer met een klein balkonnetje. De ligging is super, midden in het centrum, dicht bij alles en zeker nu met de kerstmarkt uitermate ideaal.
Enige nadeel aan deze ligging is dan weer het verkeer en het lawaai dat is 's nachts met zich kan meebrengen.
Echter zal ons dit er niet van weerhouden om terug te keren.
Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Lobby
  • Algotels
1.8 km van Hotel Orts
Meer hotels in Brussel bekijken
Beoordeeld op 4 april 2018 via mobiele applicatie

Voor een bezoek aan Ancienne Belgique hebben we een nachtje verbleven in hotel Orts in het centrum van Brussel.

De ligging van het hotel was super. In het centrum en alles op loopafstand. Het hotel zag er prima uit. Echter....

De staat van onderhoud liet behoorlijk te wensen over. De badkamer was niet schoon en het algehele onderhoud van zaken leek geen prioriteit te hebben. We liepen tegen de volgende zaken aan:
- uitstekende beroeste spijkers op het balkon
- tandenborstelglazen op de badkamer vol kalk en tandpastaresten van vorige gasten
- haren in het bed die niet van ons waren
- sigarettenpeuken van vorige bezoekers op het balkon
- geen peertje in het nachtlampje
- dunne (koude) dekbedden op het bed

Al met al jammer, want de kamers zijn mooi (lijken onlangs te zijn geschilderd en behangen), maar het onderhoud is echt onder de maat.

Parkeergelegenheid is beschikbaar op loopafstand. In een overdekte parkeergarage voor €22,- per dag.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 26 november 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotelletje met mooie kamers.
Housekeeping even scherp blijven en puntjes op de i blijven zetten. Anders verslons je dit hotelletje wel.
De lift had veel technische gebreken wat veel zorgen baarde als je er eenmaal in stond.

Hotel stond mooi in het centrum.
Daardoor ook 's nachts erg lawaaïg van muziek en dronken schreeuwende mensen.
Ontbijt beknopt maar goed en prijstechnisch in orde.

We gingen naar Brussel om te shoppen maar waren in het centrum door het aanbod van winkels erg teleurgesteld.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

Klein hotelletje in het hartje van Brussel Centrum. Ca 200 meter van de Grote Markt wat een enorm pluspunt is!
Hele propere, kleine kamer, mooi ingericht en een zeer goed bed. Vanop ons balkonnetje hadden we zicht op de beurs.
Het ontbijt was zeer klein niet veel keuze maar voor 1 nacht was dit niet genoodzaakt. Een aanrader voor wie eens een weekendje in Brussel wil vertoeven!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 2 januari 2015 via mobiele applicatie

Pluspunten:
- Romantisch, mooi ingericht.
- Nette kamer.
- Mooi en schoon sanitair.
- Fijn bed.
- Centrale locatie; Grote Markt op vijf a tien minuten loopafstand.
- Handig dat er beneden een gezellig cafe zit, leuk om samen 's avonds een wijntje te drinken.
- Vriendelijk personeel.

Minpunten:
- Aan drukke weg, maar wij hebben dat niet erg gevonden.
- De kamer was niet bijzonder groot. Maar wij hebben dit als knus ervaren.

Datum van verblijf: februari 2014
Beoordeeld op 29 oktober 2013

Het bed was goed, de kamer modern ingericht, goede badkamer, correct ontbijt.
Het hotel ligt midden in de uitgaansbuurt en ondanks de dubbele beglazing is er veel lawaai. Het toilet staat vreemd ingeplant waardoor je enkel met de deur dicht op het toilet kan. Het personeel spreekt geen woord Nederlands.,

Datum van verblijf: oktober 2013