4 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel
Trip.comUS$ 115
Agoda.comUS$ 108
EtripUS$ 109
Destinia.comUS$ 108
ZenHotels.comUS$ 111
Beoordeeld op 24 juli 2020 via mobiele applicatie

Kamers erg klein staat geen koelkastje of koffie apparaat. Matras was beetje doorgezakt. Kamer en douche waren heel mooi schoon. Prima 1 nacht voor meerdere nachten zou ik upgrade. Erg dicht bij het centrum.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Wow wat een leuk en mooi hotel! Heel stijlvol ingericht en een goede sfeer.
Super goeie ligging om zo veel mogelijk te kunnen zien van Brussel! Bij aankomst werden we warm onthaald door de ontzettend gastvrije receptionist Andreas die er echt voor wilde zorgen dat je je thuis en op je gemak voelde! Na het uitchecken kwamen we hem nog tegen en hij herkende ons direct en zwaaide ons nog even uit! Andreas verdient dan ook een heel groot compliment!

Kamers heel netjes en schoon, goede douche, heerlijk bed!
Ook het ontbijt overtrof alles!
Veel keus en werd continue bijgevuld!
Het personeel was ook hier heel attent en vriendelijk!
En de zuurtjes op de receptiebalie completeren het geheel!
We zijn er maar 1 nacht geweest maar we komen zeker terug en zullen ook in andere steden voor jullie kiezen!!

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 19 januari 2020

Vreselijk slechte matrassen en smalle 2 persoons bedden.
Na 1 nacht slecht te hebben geslapen hebben we een andere kamer gekregen !
In die kamer was het matras net zo slecht als de eerste kamer.

Net hotel maar er moeten echt nieuwe matrassen komen

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

Wat een verrassing! Wij hebben de laatste dagen van het jaar afgesloten in Brussel in een super hotel. Mooi ingericht. De kamers zijn niet groot maar keurig netjes. Goed bed en een mooie, schone badkamer. Ondanks dat het motel best groot is, was het rustig. Het ontbijt is een aanrader! Om 12 uur met de jaarwisseling werden we aangenaam verrast met een lekker glas prosecco. Erg leuk! Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Door de goeie ligging kan je gemakkelijk het centrum te voet bereiken . De kamer is eerder aan de kleine kant maar alles wat je nodig hebt is er . Misschien toch een minpuntje , geen Vlaamstalige TV zenders . Het personeel aan de receptie is ook de Vlaamse taal niet machtg , maar dit is zowat heel Brussel zo , daarin tegen deed de bediening 's avonds en bij het ontbijt ,zijn uiterste best om je in je eigen taal te woord te staan . Het ontbijt is ten opzichte van mijn vorig bezoek verbeterd, het was voordien ook goed , nu nog beter. Bij het ontbijt kan het wel heel erg druk zijn , maar iedereen doet zijn best om alles vlot te doen verlopen .

Datum van verblijf: oktober 2019