Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com131 US$
Expedia.com131 US$
Agoda.com131 US$
eDreams131 US$
Priceline131 US$
ZenHotels.com157 US$
Beoordeeld op 19 januari 2020

Vreselijk slechte matrassen en smalle 2 persoons bedden.
Na 1 nacht slecht te hebben geslapen hebben we een andere kamer gekregen !
In die kamer was het matras net zo slecht als de eerste kamer.

Net hotel maar er moeten echt nieuwe matrassen komen

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 2 januari 2020 via mobiele applicatie

Wat een verrassing! Wij hebben de laatste dagen van het jaar afgesloten in Brussel in een super hotel. Mooi ingericht. De kamers zijn niet groot maar keurig netjes. Goed bed en een mooie, schone badkamer. Ondanks dat het motel best groot is, was het rustig. Het ontbijt is een aanrader! Om 12 uur met de jaarwisseling werden we aangenaam verrast met een lekker glas prosecco. Erg leuk! Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019

Door de goeie ligging kan je gemakkelijk het centrum te voet bereiken . De kamer is eerder aan de kleine kant maar alles wat je nodig hebt is er . Misschien toch een minpuntje , geen Vlaamstalige TV zenders . Het personeel aan de receptie is ook de Vlaamse taal niet machtg , maar dit is zowat heel Brussel zo , daarin tegen deed de bediening 's avonds en bij het ontbijt ,zijn uiterste best om je in je eigen taal te woord te staan . Het ontbijt is ten opzichte van mijn vorig bezoek verbeterd, het was voordien ook goed , nu nog beter. Bij het ontbijt kan het wel heel erg druk zijn , maar iedereen doet zijn best om alles vlot te doen verlopen .

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 16 september 2019

Het hotel was perfect : de kamer mooi, netjes, ruim ontbijtbuffet en rustige ligging. Het enige wat niet kan is dat men in Brussel, tenslotte ook de hoofdstad van Vlaanderen met meer dan 6 miljoen inwoners aan de receptie geen Nederlands spreekt noch begrijpt.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel met de nodige voorzieningen
Het hotel is mooi ingericht. Savonds kun je nog in de bar lekkere cocktails en mocktails drinken.
Het ontbijt is divers en je hebt een goede keuze.
Er is een openbare parkeerparking aan het hotel, maar op straat parkeren is veel goedkoper.
Probeer zeker de handzeep. We hebben er achteraf nog eentje bijgekocht.

Datum van verblijf: mei 2019