Beoordeeld op 2 februari 2019 via mobiele applicatie

Super centraal gelegen met betaalbare overdekte parking om de hoek. Op loopafstand binnen enkele minuten bij grote markt, basiliek etc.
Schoon strak maar aangenaam hotel.
Vakkundige mensen en n bar bij entree. Entree ligt aan hoofdstraat maar ook aan de achterzijde kan het pand , vanuit garage, betreden worden
Een aanrader, zeker weten

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 21 januari 2019 via mobiele applicatie

Zoals te verwachten is de kamer gelijk andere motel one’s. Compact en prima zoals ik gewend ben. De airco liet geen koeling toe, en het raam open was veel te koud dus redelijk benauwde kamer. Bij het ontbijt kwam men langs met fruitsappen. Lijkt me onnodig als er een tapmachine staat.
S avonds was er een vechtpartij met dronken gasten in de bar. Dat kan gebeuren, maar het personeel van de receptie en de barkeeper deden niets, ook niet aan het dronkemans gelal vooraf. Pas na de vechtpartij toen het slachtoffer bloedend en bewusteloos geschopt en geslagen in de hal lag belde de receptie op initiatief van de barkeeper een ambulance. Een vechtpartij kan gebeuren, maar dit was te voorzien en het niet ingrijpen geeft de gasten een onveilig gevoel. Met alleen maar jong personeel kan dit gebeuren. Ondanks de overlast in de lobby was het receptieporsoneel alleen met zichzelf bezig, en gaf totaal geen aandacht aan wat in de lobby/bar gebeurde en de barkeeper liet het op zijn beloop. Wellicht wat extra training op het geboed van security en conflicthantering, dat hoort nu eenmaal bij de horeca.
Zo’n incident verpest de sfeer, en er is dan geen sprake van een rustig drankje voor het slapen gaan. Hier had eerder ingerepen moeten worden.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 3 januari 2019

Het Motel One biedt een mooie prijs-kwaliteitverhouding. De ligging aan de Konigstraat is zeer centraal en de parking vlakbij is een extra. Kleine maar gerieflijke kamers. Badkamer meer dan ok. Netjes. Ook het ontbijt viel (gezien zijn lage prijs) in de smak.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 25 november 2018 via mobiele applicatie

Samen met mijn zoon dit hotel bezocht. Ziet er echt prachtig uit. Mooie kleuren. Kamer netjes en schoon. Ontbijt was goed. Vriendelijk personeel. Minpuntje was de rij bij de receptie. Eerst stonden we in de toen we aankwamen rond 12 uur. We mochten de koffer afgegeven en om 15 uur terug komen. Rond 15.30 uur stonden we weer in de rij met zeker 20 mensen voor ons. Misschien dat ze hier iets op moeten ondernemen. Ik bezoek veel hotels maar dit heb ik niet eerder mee gemaakt..of er moet een bus met gasten zijn afgezet. Hotel was zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 11 november 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben gebruik gemaakt van Motel One voor ons weekendje weg in Brussel. Ik was al eens eerder verbleven in een Motel One in Wenen en had ook daar een goede ervaring mee dus vandaar onze keuze.

De Motel One in Brussel is zeer goed gelegen en op loopafstand van alle bezienswaardigheden in het centrum. De hotel heeft een fijne sfeer en een moderne inrichting. De kamers waren wat aan de kleine kant maar prima om in te overnachten. De douche is ruim alleen de badkamer is wat klein om met twee personen in te staan. De kamer was goed schoon alleen had het beddengoed wel een vreemd vlekje erop, niet uitermate storend.

De cocktails die aan de bar worden geserveerd zijn niet extreem goed bereid maar dat kan ook per barman verschillen.

Het ontbijt is smakelijk en compleet alleen kan het wel wat druk zijn als het hotel vol zit.

Al met al zou ik dit hotel zeker aanraden voor stellen die op een budget een weekendje naar Brussel willen!

Datum van verblijf: november 2018